חומרי גלם עד הבית

מדריך המשלוחים של תל אביב

שוק הדגים
שוק הדגים

שוק הדגים

אם עד עכשיו נאלצתם לנטוש את האספרסו שלכם בשישי בבוקר בקפה השכונתי, להידחק בתור למוכר הדגים ולקלל תוך כדי כך את האמ־אימא של החריימה שתכננתם להכין, מעכשיו – הקץ לגיהינום. שירות חדש הנקרא שוק דגים יביא עד אליכם את הדגים הטריים שהזמנתם, בתוך שקית מלאה בקרח. באתר של החברה תוכלו לבחור את סוג הדג שאתם רוצים (לוקוס, אינטיאס, סלמון, לברק, ברבוניות, סרדינים ועוד), את סוג החיתוך (פילה, טחון, פרוס וכו') ואת הכמות שאותה אתם מבקשים להזמין. בטלפון, בשלב אישור ההזמנה, גם ישאלו אתכם אם אתם מתכננים על האִדרה בשביל הציר. לכל הזמנה מצורפת צנצנת קטנה עם תערובת תיבול.

איך מזמינים? 070־557־1700 או באתר shukadagim.co.il

קראסט

השירות החדש של קראסט הוא שירות מבורך, שבמסגרתו יגיעו עד לפתח ביתכם לחם, מאפים, עוגות קראנץ' וקישים של הקונדיטור ירון בן הרוש, בוגר בית הספר הגבוה לקונדיטוריה בצרפת Lenotrte. המשלוח יגיע אליכם עד 48 שעות אחרי ההזמנה והתפריט עשיר בפחמימות מסוכנות במיוחד לאזור הירכיים והטוסיק. המחירים, לעומת זאת, נוחים הרבה יותר: חלה לשבת 15 ש"ח, קראנץ' שוקולד 39 ש"ח, לחם כפרי צרפתי 18 ש"ח, קיש ירקות 55/110 ש"ח ועוד.

איך מזמינים? 4449037־054 או באתר crust.co.il

כרמלה

לא כל אחד רוצה להקדיש את ימי שישי שלו להידחקות בין הדוכנים בשוק, ולא כולם אוהבים לסחוב עגלת שוק או להרוג את פרקי הידיים בסחיבות של שקיות עמוסות בתוצרת חקלאית. השירות של כרמלה הוא אמנם לא חדש אבל כל מי שעדיין לא מכיר אותו פשוט מפסיד. שעות ספורות אחרי ההזמנה ינחת במטבח שלכם ארגז ירקות יפהפה, חלומו הרטוב של כל בשלן, עם מיטב התוצרת, בלי שסחבתם שקית אחת. יש להם שם גם מוצרים משלימים כמו תבלינים, טחינה, שמן זית, ביצים, עגבניות, אנשובי ופסטה.

איך מזמינים? 22666* או באתר carmella.co.il

פרה פרה

אם עדיין לא פיתחתם קשר הדוק לקצב כלשהו, שווה שתכירו את פרה פרה. הקצבייה המשובחת נמצאת בצומת כנות, מה שלא מונע מבעלי המקום לעשות משלוחים עד לתל אביב. לאטליז יש מפעל בקר עצמאי והם גם מייצרים שם נקניקיות תחת מותג הבית. בין אנטרקוט לקבב תמצאו שם גם יינות ישראליים, ממרחים, רטבים, שמן זית וגבינות בוטיק, כך שתוכלו בקלות לתקתק ארוחת ערב מרשימה בשיחת טלפון אחת. בינגו.

איך מזמינים? 170־500־1700 או באתר para-para.co.il

מתוקה

השירות החדש שהשיקה רשת הקונדיטוריות השיקית מאפשר רכישה של מגשי אירוח, כיבוד לאירועים שונים ומתנות מתוקות. ניתן לבחור בין תפריטים המותאמים למשל לברית, לחתונה בבית, להרמת כוסית, לאירוע בריא, למסיבת רווקות ולעוד שמחות. אם בחרתם למשל באירוע במשרד, יציעו לכם מגש עלי גפן, מגש פירות העונה, שיפודי אנטיפסטי, מגשי גבינות וטאפנדים, לצד יין אדום וקאווה. אריזות השי נפתחות בצנצנות סבתא עם מבחר עוגיות, וסתם להזמנה הביתה אפשר להתלבט בין עוגת שמרים בחושה (38 ש"ח), לפאי אגסים או מוס.

איך מזמינים? באתר metuka.co.il