מעדיפות להיות בניוד

חנות דגל של מותג הנעליים יונייטד ניוד התנחלה בדיזנגוף. אם גם אתן חשות התעלות רוחנית, ג'וין דה קלאב!

יונייטד ניוד
יונייטד ניוד
29 בספטמבר 2013

במשך שנים ארוכות היו הנעליים של יונייטד ניוד אחת מהאטרקציות הוויזואליות הבולטות על חלקו הצפוני של רחוב אבן גבירול – אזור שלא התברך בחלונות ראווה מרגשים במיוחד. הנעליים המוזרות שעמדו בחזית החנות המרכזית של אלמביקה, תמיד נראו כמו אובייקט שבמקרה נחת במקטע הרחוב המאכלס בעיקר דוכני פלאפל, מספרות ופיצוציות. העקבים לא התחברו לגוף הנעל בצורה המקובלת ודמו לרגל מתכת מזערית של כורסת טלוויזיה יוקרתית, וקווי המתאר החריגים נראו במקרים מסוימים כאילו הם מאתגרים את החוקים הבסיסיים של כוח המשיכה.

לא עושה חשק לפצוח בהורה? יונייטד ניוד
לא עושה חשק לפצוח בהורה? יונייטד ניוד

הסקרנים שחקרו את מוצא הנעליים הלא שגרתיות גילו סיפור רקע מעורר השראה לא פחות: האדריכל רם ד. קולהאוס עיצב את הדגם הראשון, מעין קבקב חלול פלטפורמה, בניסיון לשבות את לבה של אהובה שעזבה. המאמץ לא השתלם לו במישור הרומנטי אך התרשמותו מהדגם הזה של גלהאלד קלארק, בן ליצרנית הנעליים הבריטית המבוססת קלארקס, הביאה להקמת המותג במאמץ משותף של השניים ב־2003.

הפוט פטיש המושלם – הלוק-בוק של יונייטד ניוד (אמנם מ-2011, אבל למי אכפת):

כחלק מחגיגות העשור לייצור הנעליים הלא שגרתיות הללו החליטו במותג להרחיב את הפריסה העולמית של חנויות הדגל של יונייטד ניוד, מהלך שבא לידי מימוש גם בפתיחת חנות המותג המעוצבת לעילא ברחוב דיזנגוף. החנות מציעה את קולקציות החברה השלמות על שלל דגמיהן במבחר קומבינציות צבעוניות, שיכולות להפוך גם את העיצובים הסולידיים יותר של החברה לנעלי סטייטמנט נועזות.

וכך בדיוק עוצבה החנות התל אביבית (תודו שזה מעורר תיאבון):

390־2,400 ש"ח, דיזנגוף 180 תל אביב