מרוץ הפוד טראקס: פסטיבל משאיות אוכל ביפו העתיקה

פיש אנד צ'יפס, בשרים מעושנים, נקניקיות שמנמנות, כריכי פרנה, קוקולידה, אפוגטו ועוד גודיז - בחמישי (13.7) יתמלאו האתרים הכי שווים ביפו בשלל אטרקציות קולינריות

10 ביולי 2017

המשאיות ממשיכות ללחוץ על דוושת הגז ולדהור ללב הקולינריה המקומית. בעיר שבה לא ניתן למצוא מקומות חניה פנויים, עושים ספייס לרכבים עם האוכל. כזכור מי שפתח רשמית את עונת המשאיות הן שיר הלפרן ומיכל אנסקי, שחנכו באמצע מאי פסטיבל פוד טראקס בנמל תל אביב. ביוני החליטו בני הזוג גיא ושמרית בר לב (מטברנה קפטן וממסעדת ספרטה) להקים גראז' ענק של משאיות עם הפנים לים תחת השם "פוד טראק דיסקו", ולהציע לאנשים לשוטט עם גביע של קאווה צוננת ולבחור מנות כמו סושי דונאט, באנים אסייתיים וגלידה עם צ'ורוס (20־40 ש"ח למנה).

מי שמוזמן ליהנות מפירות מרוץ הפוד טראקס עכשיו הם באי המכבייה שיתארחו באירוע חוצות סוער, שהוא שיתוף פעולה של מארגני המכבייה עם עיריית תל אביב ומגזין טיים אאוט – פסטיבל ilovetlv. עשרת אלפים הספורטאים ועשרים ושניים אלף חובבי הספורט משמונים מדינות, המלווים אותם, ישכחו לרגע ממשמעת הדיאטה של האתלטים ויקבלו טעימה מהרוח התל אביבית המורכבת מאוכל מעולה ואלכוהול.

תבואו רעבים (צילום: רפי דלויה)
תבואו רעבים (צילום: רפי דלויה)

לשם כך פוזרו ברחבי האתרים הכי שווים ביפו העתיקה משאיות אוכל עם אטרקציות קולינריות במחיר המלבב של 25־40 ש"ח למנה.

עוד כתבות בנושא:
פסטיבל ilovetlv: מה מחכה לכם שם?
קרולינה ורבע לאפריקה מגיעים ל-ilovetlv

משאית פיצה

הפיצה טראק של גיא הרמן תפיץ ניחוח גבינת מוצרלה מותכת על בצק קריספי.

משאית צפון אפריקאית

השף טראק של גיא פרץ תסיע אל יפו טעמים צפון אפריקאיים מגרים ותגיש לחם פראנה עם מעורב מרוקאי / המבורגר מרוקאי ומשוויה / קציצת דג חריימה ואולי גם קוסקוס עם תבשילים.

משאית טברנה

בטראק הטברנה היוונית יימכרו ג'ירוס פרגיות על פיתה יוונית עם סלט שוק, קרם לימונים כבושים ואריסה, וכן סופלאקי קבב יווני ועלי גפן בייתיים במילוי אורז על טחינה.

הטראק של הטברנה (צילום: רפי דלויה)
הטראק של הטברנה (צילום: רפי דלויה)

משאית מתוקה

בסוויט טראק ירכיבו לכם סנדוויץ' קוקולידה ברגע ההזמנה, או שישקו אתכם באפוגטו אספרסו עם גלידת וניל.

משאית פסטה

בטראק הפסטות 'רולינג שף דה פסטה?' של איציק ביטון יגישו למשל פסטה עם ארטישוק, זיתי קלמטה, קונפי שום, עגבניות, חמאת פסטו וקרם פרמזן.

משאית מעושנים

בטריילר המעושנים של השף יוסי שרף תמצאו בריסקט חזה בקר שעושן עישון ארוך בזרדי ענבים שיוגש בכריך עם איולי צ'יפוטלה, חסה ערבית, פרוסות עגבניה, ומלפפון חמוץ, וגם: פרנה ממולאת בשר בקר, לימון כבוש, חצילים שרופים, אריסה, טבסקו ועלי כוסברה.

עוד 3 משאיות

ואם כל זה לא מספיק לכם, אז יהיו גם טראק תפוחי אדמה אפויים מזן בלו בל עם תוספות של חמאת כמהין, או שמנת פטריות; טראק שמתמחה בנקניקיות עגל בייתיות לצד טראק של קארי וורסט. המשאית של פישנזון תמכור קלאסיקה של פיש אנד צ'יפס.

תפוחי אדמה אפויים (צילום: רפי דלויה)
תפוחי אדמה אפויים (צילום: רפי דלויה)

שורה תחתונה: סמטאות יפו העתיקה ירחשו אטרקציות קולינריות וספורטאים חטובים. נשמע כמו התחלה של בילוי מעולה, לא?

פסטיבל ilovetlv, יפו העתיקה, חמישי (13.7) מ־19:00, 25־40 ש"ח למנה. הכניסה חופשית