מלכת האמבטיה

רוצה להרגיש כמו קייט מידלטון אבל יוצאת עם בחורים משושלת כהן במקום וינזדור? הנה המוצרים שיגרמו לך להיות קצת יותר מלכותית

קייט מידלטון
קייט מידלטון
12 בספטמבר 2013

כבר כמה שנים שאני אובססיבית לקייט מידלטון – זו שאוחזת בשיער מושלם, בגוף דקיק (גם אחרי לידה!) ובבעל שאולי אינו שיא היופי, אבל בהחלט יספק לה חיים שלמים בפיג'מות של דולצ'ה וגבאנה. מהחתונה ועד הלידה המלכותית – לא יכולתי שלא לחוש את הקנאה זורמת בזקיקי שיערותיי. לטובת כל אלה שלא יצליחו להיכנס למשפחת המלוכה בקרוב, קיבצתי את מוצרי הקוסמטיקה שגורמים לאוחזים בהם לחוש לגמרי דם כחול:

לנקום במלכה

אם יש דבר שמגעיל נסיכות, זה למרוח קרם פנים זהה לזה של נתינותיהן. הרי מה נחות יותר מלגשת לסניף ה"בוטס" הקרוב לארמון (סופרפארם באינגליש) ולבקש מהדיילת "משהו נחמד בסייל"? לכן אנו נמרח את הדרמיס בלהיט היוקרתי מבית לנקום – חברה שמבינה לליבן של בנות מלוכה עשירות כקורח. זו השיקה די מזמן (אבל פאק איט, זה טוב) את סיקרט דה וי – קרם חדשני להענקת חיים חדשים לתאי העור המסוגל לבצע שש פעולות בו בזמן על שישה תאים עיקריים בעור: פיברובלסטיים, קרטינוציטים, מלנוציטים, קורנאוציטים, קצות עצביים ותאי לנגהרן (מושגים מוכרים לכל פרינססה). הקרם מהווה פריצת דרך בשוק הקוסמטיקה, ותוצאותיו נראות לעין מיד: העור זוהר, חלק, מוצק, חיוני ובעל גוון אחיד יותר. כל הטוב הזה מגיע באריזה אלגנטית שתעשה לכן חשק לגנוב לאליזבת את האשראי (1,550 ש"ח).

 

פנינים על הוודג'

אם יש דבר אחד שנסיכה צריכה לדעת, זה שמתחת לאיפור שמים פריימר – מעין שכבת בסיס הגורמת לאיפור להיספג כך שאת נראית רעננה ומאושרת, גם כשבעלך הנסיך דופק את המשרתת. מזל שיש את חברת גרלן הנהדרת, שהמציאה את Meteorites Perles – בסיס איפור מעניק אור המכיל פנינים ורדרדות שאוצרות בתוכן ג'ל מרענן בעל מרקם ייחודי המחייה את העור, מתקן פגמים (זעירים כאלה, של נסיכות), מנטרל ברק שמנוני ומפחית אדמומיות בזכות פורמולה שמכילה סיליקון. התוצאה: עור משיי שיזכיר לבעלך איזו נסיכה היית כשהכרתם, לפני שהתחלת לבלוס באפלות בשקם (395 ש"ח).

כמעט כמו על הצוואר. פנינים
כמעט כמו על הצוואר. פנינים

אחותנו, תרגיעי

אז ממש כמו מידלטון, צלחנו את החתונה המדוברת של העשור, הצטרפנו למשפחת המלוכה החזקה בעולם ושרדנו את דיאטת כרוב הניצנים שהפכה אותנו לצימוק קטן ופוטוגני גם אחרי לידת הצאצא עם השם המלוקק והשמלה הבלתי נסלחת. התוצאה: התמוטטות עצבים. כיוון שלנסיכות אין גישה ישירה לקסנקס, עלינו להסתפק בהברקה החדשה מבית כריסטינה: סבון מוס מרגיע מסדרת Unstress, המיועד לבחורות שאירועים משפחתיים ונשיקות מאולצות במרפסת עושים להן חררה. המוס מבוסס על מדע חדשני ומשלב מרכיבים כמו תמצית מלפפון, תמציות בוטאניות, תמצית פרח הפיטנה ותערובת של תה ירוק, לבן ואדום שעובדים בתיאום מושלם כדי למנוע, לווסת, לנטרל ולטפל בנזקי העור שנגרמו כתוצאה ממתח, חרדה ועם שלם שפשוט חייב להדפיס תמונה שלך על ספל. סאקרים (92 ש"ח).

בלי סטרס. כריסטינה
בלי סטרס. כריסטינה

רמז ריחני

בואי נניח שהנסיך שלך בן 30 פלוס ולא בדיוק ממהר להישבע לך אמונים מול 1,900 מוזמנים למרות שאת נורא משתדלת להיות מרידג' מטיריאל ואפילו למדת לטגן לו את הביצים מהצד האהוב עליו (סיפורים שאני שומעת כל הזמן, לא משהו אישי חלילה). כנסיכות מאופקות ומנומסות אמנם למדנו שיש להעביר את ההמתנה בעפעופים חינניים בלתי פוסקים, משל היינו יענים חולות פרקינסון, אך מצד שני לא בא לנו להתחתן כשהשדיים שלנו ישקו לפופיק. על מנת לדרבן את הגולם בסטייל, מומלץ להתאבזר בניחוח של אלבר אלבז לבית Lanvin, הנושא את השם הגס Marry Me!. הניחוח מורכב מתפוז טוניסאי, יסמין, ורדים ומאסק, ויוצר לדבריו של אלבז "ניחוח רומנטי וחושני, המיועד עבור אלו האוהבות להתאהב בספונטניות ושיק". והרי אין כמו השיק של נסיך המשלשל מלחץ ובורח (397-497 ש"ח).

מעולם לא הקפצתי חביתית! מידלטון מתאמצת
מעולם לא הקפצתי חביתית! מידלטון מתאמצת

ידי זהב

אם יש דבר אחד שנסיכות לא עושות, זה ללכלך את הידיים. ובכל זאת, כיוון שבמרבית הכהונה נדרשות אנו לגזור סרטים באירועי צדקה, יש לשמור על ידיים רכות וענוגות על מנת שלא יחשדו כי מה שאנחנו באמת עושות במרבית היממה זה לאונן. פילינג חמאת השיאה לחידוש עור הידיים של החברה האהובה עלי, ל'אוקסיטן, מכיל סוכרים אורגניים, שמן שיאה, שקדים מתוקים וענבים הפועלים יחדיו להסרת תאים מתים מידיים יבשות ועור מחוספס (99 ש"ח). נעים בגב, וויליאם?

כיף לעסות ביד. ל'אוקסיטן
כיף לעסות ביד. ל'אוקסיטן

תעלה לקפה, צ'ארלס

בנות, ביד רוטטת כותבת אני לכן בשורה מרגשת: מצאתי את האחד: זה שילווה אותי בימים קשים, יחבק את פגמיי ויגן עליי מפני הממלכה הקרה שבחוץ. אני לא מדברת על נסיך מזדמן, אלא על המייק אפ המושלם שגיליתי אחרי לא מעט דייטים כושלים עם כאלה שהוכיחו את עצמם כלא יציבים. מדובר במייק אפ אבקתי, מינרלי ופרא רפואי של חברת פריורי, שחוץ מלכסות את עורך באופן מדהים הוא גם טיפולי – מה שאומר שאת לא מסתובבת כל היום עם שפכטל על הפנים שרק חוסם לך את הנקבוביות ומזמין את כל השחורים שעל אפך לאפטר פארטי, אלא עם אבקת פלא שכוללת מקדם הגנה spf25, הגנה מפני רדיקלים חופשיים ומרכיבי אנטי אייג'ינג. השימוש במייק אפ האבקתי לא רק מעניק כיסוי לפיגמנטציה, פצעונים ועוד תחלואות שביכולתן לחרב את יומה של נסיכה קשת יום, אלא ששימוש בטווח הארוך משפר את מראה ובריאות העור (הפחתה באדמומיות, שיפור הלחות והפחתת הקמטוטים). והדובדבן שבקצפת – המוצר לא נוסה על בעלי חיים ומגיע באריזה מתכלה – כך שהיופי שלך לא מגיע הפעם על חשבון הסביבה. הכי קייטי! (245 ש"ח, לבירור נקודת מכירה לחצי כאן).

לפדר את הגלאם. פריורי
לפדר את הגלאם. פריורי