ארבעה שווקי אוכל שאסור לפספס בחו"ל

טסים לברלין, ניו יורק או לסינגפור? אל תוותרו על ביקור באחד משווקי האוכל הבאים

שוק טקה בסינגפור. צילום: Shutterstock
שוק טקה בסינגפור. צילום: Shutterstock
30 ביולי 2015

הכי ברלינאי: Neue Heimat, ברלין

שוק אוכל שנפתח לפני כשנה והפך להיות אחד הלוקיישנים הפופולריים בקרב המקומיים. לא תמצאו שם חומרי גלם אלא דוכנים ומשאיות אוכל שמוכרים הכל – מסנדוויצ'ים ולחמניות באו ממולאות עד מרקים וקינוחים. דוכני בירה ויין יש בשפע ומכל הסוגים וגם טבעונים רעבים ימצאו מה לאכול.

Revaler Str. 99, ברלין. ראשון 12:00־2:00, שישי 18:00־4:00

הכי אסייתי: Tekka Market, סינגפור

ברובע ההודי בסינגפור יש שוק אוכל המאגד את שלוש הקבוצות האתניות המרכזיות במדינה: סינים, מלאים והודים. תמצאו שם תרנגולות שחורות למרק סיני ודגים ופירות ים כמו כרישים, תמנונים וטייגר שרימפס. במתחם המזון המוכן מככבים מאכלים מקומיים כמו צ'יקן בריאני הודי, נאסי פאדאנג אינדונזי וצ'יקן רייס סיני. אל תחמיצו את משקה ה־Chendoll – על בסיס חלב קוקוס, סירופ דקלים ואטריות אורז ירוקות.

Bukit Timah Road, סינגפור. כל יום 6:30־21:00

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock

הכי מתוק: Markthal, רוטרדם

שוק מקורה גדוש סחורה מקומית לצד דוכנים של מסעדות מפורסמות בהולנד, דוכנים שבהם אפשר לקנות הרינג, ראמן, שייקים של פירות וירקות ומנות מטוגנות. הנוכחות הבולטת היא דווקא של מחלקת הקינוחים שתופסת את רוב דוכני השוק: וופלים, קרפים, גלידות ועוד מתוקים משחיתי גזרה.

Dominee Jan Scharpstraat 3011 GZ, רוטרדם. כל יום 10:00־20:00

שוק רוטרדם. צילום: Shutterstock
שוק רוטרדם. צילום: Shutterstock

הכי אמריקאי: Smorgasburg, ברוקלין

ברחבה שנראית כמו חניון נטוש בקצה ברוקלין מתעורר לו בכל יום ראשון שוק אוכל צבעוני ושמח שבו 100 יצרנים מקומיים מבשלים ומוכרים את מרכולתם לקהל הרחב. האוכל הוא שילוב משונה בין גורמה לג'אנק, כך שתמצאו שם פרעצל עטוף בייקון, מרקים קוריאניים עם עוף מטוגן, בורגר־ראמן, קאפקייקס ועוד.

Kent Ave 90, ברוקלין. ראשון 11:00־18:00

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock