שדות לבנדר לנצח

הספא של ל'אוקסיטן במלון הסקוטי הוא סיבה מספיק טובה להצפין לכנרת. תאמינו לנו!

ספא ל'אוקסיטן
ספא ל'אוקסיטן
29 בספטמבר 2013

הכנסייה הסקוטית לארג'ית עם ארץ הקודש: 11 מיליון ש"ח הם השקיעו בהפיכת הבניין שהיה פעם בית יתומים לספא שמהווה חלק בלתי נפרד מקומפלקס המלון הסקוטי, המלון היחידי בבעלות הכנסייה הסקוטית בעולם. ה־Lakeview Spa הוא מיזם קונספטואלי בשיתוף פעולה מלא עם חברת ל'אוקסיטן. חלל המנוחה משקיף אל הכנרת, תשעת חדרי הטיפולים משולבים עם אבן הבזלת של הבניין המקורי ומתאפיינים בשקט עיצובי המשאיר את הבמה לניחוחות תערובות השמנים של ל'אוקסיטן. קשה שלא להתמכר לריחות וליוקרה שהם משדרים: לא עוד שמן שקדים לעיסוי, אלא שמנים מיוחדים שהחברה רוקחת ומספקת במיוחד למקום.

הציצו באינסטגרם של ל'אוקסיטן (זה כמעט כמו להיות בפרובנס):

אחד הדברים שמאפיינים את בתי הספא של ל'אוקסיטן הוא טקס פינוק בתחילתו ובסיומו של כל טיפול, גם אם בחרתם בטיפול פנים. תחילה טובלים את הרגליים בגיגית מים חמים אליה מוסיפים אבקת רוזמרין, מנטה וגרניום בצבע פיסטוק שתוססת כשבוזקים ממנה למים, ואת הג'סטה החותמת את הטיפול נשאיר כהפתעה. במקום גם חנות למוצרי ל'אוקסיטן ובקרוב ייפתח חמאם תורכי יפהפה.

לא תשתרעו? הספא במלון הסקוטי (צילום: פינצ'וק)
לא תשתרעו? הספא במלון הסקוטי (צילום: פינצ'וק)

מעבר לספא, המלון עצמו ייחודי כתמיד – הגזיבו אפוף הצמחייה המשקיף אל הכנרת, הגינון, החדרים עם הכובד הסקוטי־אירופי ואווירת הוויסקי, הטי־טיים, הסקונס והאח המבערת בקומת הבר. איזה כיף שאת האוכל המצוין חזרה לבשל פה השפית ענת אוטולנגי – תקראו לנו סנובים או תל אביביים אבל זה עושה לנו את זה שאין כשרות ושאפשר לאכול פאייה עם שרימפס, לשתות הפוך אמיתי אחרי ארוחת הערב ובשבת בבוקר לא לאכול ג'חנון מחומם. לא ישנים כאן? הבראנץ' בשישי והקונצרט בכנסייה הסקוטית והספא פתוחים גם לאורחים מבחוץ.

וכן – יקר פה, אבל חוויית האירוח (על בסיס חצי פנסיון) היא באמת ברמה אחרת.

lakeview.co.il