שובו של הפאוץ'

סטלה מקרטני בקולקציית חורף מרטיטה לאדידס. תוסיפו הכל לווישליסט

קולקציית 2013 של סטלה מקרטני לאדידס
קולקציית 2013 של סטלה מקרטני לאדידס
15 באוגוסט 2013

יש הרבה נשים שמצליחות לרגש אותי, אך סטלה מקרטני – אישה שמעולם לא פגשה בי, וחבל (שהרי יכולנו להיות BFFיות דביקות במיוחד) – עושה זאת במקצועיות יתרה מזה שנים. לא רק שהקולקציה שהיא מנפיקה לאדידס מדי עונה (זו כבר ה־18 במספר) היא הסיכוי היחיד של מרביתנו לעטות קצה של קוטור על עכוזנו, ולא רק שהאידיאולוגיה הצמחונית שלה מחלחלת לבגדיה (שעשויים ברובם מכותנה אורגנית) – אלא שהיא מכניסה את הרוח המקרטנית למלתחת הספורט, שבדרך כלל רואה אור רק בגבולות המכון או הפארק, ועושה חשק לבלות את שארית החיים עם טייץ ופאוץ'.

גם בעונה הקרירה ממשיכה סטלוש לעודד אותנו לקום מהספה, עם קולקציות ייעודיות לריצה, לסטודיו וליוגה שמצאו את דרכן ללבי הודות לשילוב בין מראה שכבות, הדפסי בעלי חיים, טלאים ורוכסנים ופלטת צבעים זוהרים שממש זועקים "לבשי אותנו למשרד!". בקו ה־Running  למשל אפשר למצוא מכנסונים, ז'קטים ושכמיות בצבעי ירוק דשא, צהוב ניאון וכחול בוהק, ובשילובים של הדפסי נמר וזברה – כולם עמידים בפני רוח, גשם ותנאי מזג אוויר קשים ובטכנולוגיה ששומרת על קרירות הגוף גם במהלך אימונים תובעניים. קו ה־Studio ההורס כולל עליוניות, קפוצ'ונים ומכנסי טייץ בגוני אדום ובגוני כחול לצד מעילי רוח מנומרים שיגרמו לכל בחורה מבינת עניין לבייץ מהתלהבות.

צפו בקולקציית אביב קיץ 2013 של סטלה מקרטני לאדידס:

קו ה־Yoga, או במילים אחרות קו ה"בא לי ללכת לעבודה בטרנינג בלי שיצחקו עליי", מציע סוויטשירטים בגוני אפור, חולצות דקיקות, גופיות ומכנסיים קצרים בגוני כתום – כולם מאפשרים חופש תנועה מוחלט. עכשיו, מי יאפשר לי חופש תנועה ויכניס לי כמה אלפיות לחשבון הבנק? תודה מראש, סטלוש.

לא יכולים להתאפק – קולקציית חורף 2013 של סטלה מקרטני לאדידס:

99־1,999 ש"ח, להשיג בחנויות הדגל של אדידס בנמל תל אביב וקניון רמת אביב