צריך אהבה חדשה: הברים הכי רומנטיים בתל אביב

גם וייב, גם אוכל, גם די לחרמן. בושוויק (צילום: נועם רון)
גם וייב, גם אוכל, גם די לחרמן. בושוויק (צילום: נועם רון)

אווירה אינטימית, מוזיקה נכונה, תאורה מדויקת, שירות שנותן ספייס וקוקטיילים מחרמנים. קבלו את הברים האידיאליים לדייט רומנטי בתל אביב

17 בפברואר 2022

אחחח, רומנטיקה. אם נשחק משחק אסוציאציות סביר להניח שהמילים הראשונות שיעלו לכם לראש הן נרות, אמבטיות קצף ושוקולד. וכמובן ורדים – תמיד איכשהו יש ורדים. על הרצפה, על המיטה, ותמיד לוקח שנים להיפטר מעלי כותרת סוררים שצצים בכל מיני פינות בבית. ולגופו של עניין, אספנו עבורכם את הברים הכי רומנטיים בעיר. נשיקה.

אימפריאל

נביא גל הקוקטייל ברים בעיר ומקום ששומר על רמה גבוהה וסטייל כבר שנים: קוקטיילים מורכבים בהגשה אלגנטית, חלל קטן בעיצוב וינטג'י ואווירה אינטימית. אפשר לשבת בפינת הבר ולהחזיק ידיים, ואם הדייט לא זורם פשוט לבהות בברמנים ההורסים.
אימפריאל
להזמנת שולחן באימפריאל 

אימפריאל. צילום: בן יוסטר
אימפריאל. צילום: בן יוסטר

הקוקטייל ברים הכי טובים בתל אביב
הפיצות הכי טובות בתל אביב
המנות הטובות בתל אביב עד 25 שקלים

באטלר | בל בוי

אם הגעתם עד הבל בוי ואווירת שנות ה־20 עולצת מדי עבורכם, סורו אל החדר הפנימי ששונה באופיו ב־180 מעלות. הבאטלר הוא קוקטייל בר אינטימי וסודי שמושפע מתרבות השתייה באנגליה בסוף המאה ה-19. הקוקטיילים עצמם הם תוצר של מחקר שערך הבעלים המיקסולוג אריאל לייזגולד בספרות מקצועית עתיקה, והם מלווים במגשי כריכונים סטייל Afternoon tea.
בל בוי
להזמנת שולחן בבל בוי 

בל בוי. צילום: יח"צ
בל בוי. צילום: יח"צ

בושוויק

כשקבוצת האימפריאל פותחת בר אפשר לסמוך עליה שהוא יהיה מתוקתק לעילא. בבושוויק יש את כל המרכיבים לבילוי מוצלח: עיצוב אורבני שלא דוקר בעיניים, קוקטיילים מעניינים ואווירה סקסית. עם הצטרפותו של שף עינב אזגורי (נורדיניו) למטבח, האפיל של הבושוויק שודרג גם בתחום האוכל. המלון שנמצא מעל, במרחק שליפת כרטיס אשראי, רק מרחיב את טווח האופציות.
בושוויק
להזמנת שולחן בבושוויק

בושוויק (צילום: בן יוסטר)
בושוויק (צילום: בן יוסטר)

ג'ין קלאב סופרים

המעבר של התזקיק הבריטי ממשקה של דודות לדבר הכי נכון בעולם האלכוהול הוליד את הג'ין קלאב סופרים – בר שאווירת הרחוב הקלילה שבו אינה מרמזת על הרצינות המיוחסת לדרינקים. מומלץ לטעום ג'ין בהשריית תבלינים ועשבי תיבול שמייצרים במקום, ואם אהבתם לקנות הביתה.
קינג ג'ורג' 83 תל אביב, 058-4694482

ג'ין קלאב סופרים (צילום: רן בירן)
ג'ין קלאב סופרים (צילום: רן בירן)

דלידה בר

הבר שמול דלידה, בדיוק מעבר לכבישון ברחוב זבולון, נקרא בפשטות דלידה בר. בעוד דלידה מכונה חמארה אירופית, דלידה בר מתפקד כמקום לבילוי אלכוהולי אינטימי המשתלב עם מנות שף ועיצוב בסגנון אר־דקו.
דלידה בר

דלידה בר (צילום: תמוז רחמן)
דלידה בר (צילום: תמוז רחמן)

ג'ונז

ממש לא רחוק משם, תמצאו את ג'ונז – הוא הילד הרע והשובב של מסעדת מלגו ומלבר במרכז העיר ובראשו עומד שף מוטי טיטמן. הג'ונז נפתח בימי הקורונה, והוא מציע לקהל פיצות נהדרות מבצק דק-דק עם רוטב פיקנטי משגע, מיני נשנושים מהנים ומשקאות כמובן. שלא לדבר על האווירה הסקסית והאפלולית משהו, אהבנו מאוד.
זבולון 13. 03-552-8904

נקסט דור מיטבר

יש בו ווייב שכונתי ואווירת קז'ואל נעימה שמחליקה קמטים גם בדייט שמתחיל ברגל שמאל. התפריט קורץ למסעדת האם עם נתחי בשר שווים אך יש בו מספיק מנות שמאפשרות לא לקרוס ולהמשיך את הערב עד שיעלה הבוקר.
מיטבר
להזמנת שולחן במיטבר נקסט דור

מיט בר נקסט דור. צילום: יח"צ
מיט בר נקסט דור. צילום: יח"צ

לייבררי

הבר האלגנטי של הנורמן, לדעתנו ולדעת רבים מלון הבוטיק הכי יפה בעיר, מתאים לדייט מושקע באווירה בריטית. ספרייה עם ספרים עתיקים שהובאו במיוחד מאנגליה מחזקת את התחושה האינטלקטואלית אך הקוקטיילים, קלאסיים ומקוריים כאחד, משווים לבילוי אופי קליל יותר. האוכל, בצלחות קטנות ומסוגננות, מגיע ממטבח מסעדת אלנה הצמודה.
לייבררי

יוצאים לספרייה, לייבררי בר. צילום: אנטולי מיכאלו
יוצאים לספרייה, לייבררי בר. צילום: אנטולי מיכאלו

נילוס

רהיטי עץ כהים, מדרגות לולייניות שמובילות לקומה עליונה, וילונות כבדים, מנורות שקועות בתוך תקרה מימי המנדט, תאורה מעומעמת כתמתמה, אוכל פשוט ומדויק, אלכוהול בסיסי וקלאסי ווייב עתיק אך מדויק הם המרכיבים שהופכים את הנילוס למקום סופר רומנטי. אמנם צפוף שם ולא תמיד יש מקום להתחבא ולהיות ביחד, אך עדיין מדובר באחד המקומות הכי אינטימיים בעיר.
אלנבי 33 תל אביב, 6444627־03

נילוס בר (צילום: שלומי יוסף)
נילוס בר (צילום: שלומי יוסף)

פישבון

הבר שנפתח בכלל לא מזמן בפינת דיזינגוף-נורדאו מנצל את הלוקיישן במקסימום מבחינת הסדרי ישיבה: בר שפונה לשדרות נורדאו, טריבונה מוגבהת שמאפשרת להסתכל על הכול מלמעלה, לאונג' סקסי ושולחנות נמוכים על דיזנגוף. התפריט, העיצוב והקוקטיילים צבעוניים ומקוריים, כך שבטוח יהיה לכם על מה לדבר.
פישבון

פישבון (צילום: שלומי יוסף)
פישבון (צילום: שלומי יוסף)

K

אחד הברים הסקסיים בעיר בפער, ולא בגלל קוקטיילים מדוגמים או עיצוב יוצא דופן אלא פשוט בגלל האווירה, המוזיקה המעולה, הישיבה הצפופה ומדיניות ליברלית במיוחד בתחומים רבים, אהם.
הרצל 4 תל אביב, 052-6703530

223

בבר הזה תוכלו לשתות קוקטייל קלאסי מתוחכם בתאורה מעומעמת, שאף פעם לא ברור אם האווירה שהיא יוצרת בורדלית או מהוגנת מאוד. וזה כל הקסם. בר הקוקטיילים של המיקסולוג אריאל לייזגולד הוכיח עצמו כמוביל בכל הקשור לשירות בסטייל וקוקטיילים חלומיים, שניתן לפנות אליהם ברגעי שתיקה מביכים.
223
להזמנת שולחן ב223

קוקטייל Them Apples מתוך התפריט החדש של ה-223. צילום: בן יוסטר
קוקטייל Them Apples מתוך התפריט החדש של ה-223. צילום: בן יוסטר