הפורום שבו הודלפו תמונות העירום של כוכבות הוליווד לא מפסיק להטריל

בפורום 4Chan, בו פורסמו לראשונה תמונות העירום של ג'ניפר לורנס וסלבריטאיות אחרות, ניסו להטריל נשים נוספות ברשת בעזרת האשטאג מזויף, אך המזימה התפוצצה להם בפנים

ג'ניפר לורנס. צילום: Getty Images
ג'ניפר לורנס. צילום: Getty Images
2 בספטמבר 2014

הדלפת תמונות העירום של עשרות המפורסמות (יש הערכות של למעלה מ-100) עוררה סערה ברשת מאז שלשום בלילה (יום א'), והיא עדיין רחוקה מלהסתיים. בפורום 4Chan בו פורסמו לראשונה התמונות, ניסו משתמשים מסוימים להטריל את הרשתות החברתיות ולשדל נשים מכל רחבי העולם להעלות תמונות חושפניות שלהן במסווה של הבעת תמיכה וסולידריות עם ג'ניפר לורנס והמפורסמות הנוספות שנפגעו כתוצאה מהפצת התמונות.

כמה חברים בפורום יצרו האשטאג בשם LeakforJlaw# בטוויטר וקיוו שנשים שמרגישות רע בשביל ג'ניפר לורנס יעלו תמונות עירום חלקי בליווי עם שלט שמראה תמיכה. הם אפילו יצרו מספר חשבונות פיקטיביים בהם העלו תמונות מזויפות של נשים שכביכול הצטרפו לקמפיין התמיכה בלורנס.

 

אולם, נשות הרשת לא נפלו לתחבולה הזולה של פורום 4Chan הידוע לשמצה ברחבי הרשת כמקום מפגש לטרולים משועממים שמתגאים בתחבולות הרשת שלהם. למעשה רוב השימוש בהאשטאג היה בציוצים שתקפו בחריפות את הרעיון מאחורי ההאשטאג.

 


עם זאת, לא מעט גברים ברשת החליטו לעשות צחוק מניסיון ההטרלה הפתטי על ידי העלת תמונות חושפניות שלהם. ככה הם גם מראים תמיכה במפורסמות שתמונותיהן הודלפו וגם עוזרים על הדרך להיאבק באותם טרולרים מאונני מקלדת מגוחכים.

זו לא הפעם הראשונה שפורום 4Chan מנסה להטריל את הרשת וכנראה גם לא האחרונה, אבל נראה שהגולשים כבר לא נופלים בפח של מזימות ההטרלה הזולות.