החולצות החכמות של ראלף לורן דואגות לבריאות שלכם

ראלף לורן ניצלה את אליפות ארה"ב הפתוחה לטניס כדי להשיק את החולצה החכמה שלה, שבעזרת חיישנים מיוחדים מסוגלת לספק לכם מדדים חיוניים שיעזרו לכם לעקוב אחר הבריאות

חולצה חחכמה של ראלף לורן
חולצה חחכמה של ראלף לורן
26 באוגוסט 2014

ראלף לורן מצטרפת לטרנד ההלבשה החכמה עם חולצת ספורט מצויידת בחיישנים שמסוגלת להעביר לכם היישר לסמארטפון לא מעט מדדים חיוניים. חולצת ה-Polo Tech מציגה בין היתר את הדופק שלכם, קצב הנשימה, קלוריות ששרפתם, כמות אנרגיה שהפקתם ורמת הלחץ שלכם. את כל המידע ישלחו החיישנים היישר לאפליקציה ייעודית לאייפון (בעתיד תהיה גם גרסה לאנדרואיד), כך שתוכלו לעקוב אחריהם במסודר ולראות התקדמות לאורך זמן. החיישנים תפורים היישר לחולצה כך שלא תצטרכו שום אביזר נוסף כמו צמיד כושר בשביל להשתמש בה.

את החולצה החדשה הציגה החברה באליפות ארה"ב הפתוחה לטניס שנפתחה השבוע בניו יורק. על אף שלא תראו אף שחקן מוביל כמו רוג'ר פדרר או נובאק ג'וקוביץ' לובשים את החולצה במהלך התחרות, תוכלו לראות את מרקוס ג'ירון, אלוף קולג' שקיבל כרטיס כניסה מיוחד (Wild Card Entry) לתחרות, לובש את החולצה בשלבי החימום. חוץ מזה, חלק גדול ממביאי הכדורים ילבשו את החולצה במהלך הטורניר. תחרות זו תהווה את נסיעת המבחן הראשונה לחולצה החדשה.

סמנכ"ל השיווק של החברה מסר בהודעה לעיתונות ש"המטרה שלנו היא ליצור את סגנון החיים האולטימטיבי ואנחנו מאמינים שחיים בריאים ופעילים הם חלק מזה". הוא הוסיף ש"ראלף לורן מתרגשים לעזור להוביל את התעשייה עם טכנולוגיה לבישה בעולם המודרני שמתפתח כל הזמן". החולצה אמורה להגיע לשוק עד סוף השנה והיא תהיה זמינה בגרסאות גם לנשים וגם לגברים. עכשיו נשאר רק להמציא חולצה שרצה במקומנו, ואנחנו מסודרים.