#אנשים_מתוקים: רוני מיכאלי

ציניות בצד, חסר לנו קצת מתוק בחיים. יצאנו לחפש את הסיפורים והאנשים שישבו את לבכם. הפעם: רוני מיכאלי מתלמי אלעזר

רוני מיכאלי. צילום: מיכאל נחמיאס
רוני מיכאלי. צילום: מיכאל נחמיאס

תוכן בחסות שוקולד פרה 

רוני מיכאלי, 31, מקעקעת ומוזיקאית, תלמי אלעזר

רוני מיכאלי. צילום: מיכאל נחמיאס
רוני מיכאלי. צילום: מיכאל נחמיאס

״אני מקעקעת כבר שבע שנים. במקביל אני זמרת, כותבת ומלחינה ובדיוק מוציאה אלבום ראשון. אני אוהבת ים כמו את החיים עצמם ובקרוב אוציא רישיון לסקיפר, אבל הסיפור שלי קורה רחוק מאוד ממנו. לפני כמה שנים נסעתי להרי הכרמל. הורדתי חברים במסיבה קרובה, הם הנחו אותי איך לצאת מהשטח והמשכתי. הפעלתי את אפליקציית הניווט, מי אני שאתווכח עם GPS? כמה דקות של נסיעה לפי ההוראות, ואני מוצאת את עצמי במסלול לא מסומן בין בסלעים ובולדרים. טוב, מי אני שאתווכח?

התחלתי לרדת עד ששמתי לב שאני מתדרדרת עם המכונית. הרמתי את בלם היד ונכנסתי לפניקה עם דמעות וכל הסיפור. אין לי דרך להגיע למטה בלי להתהפך, והמכונית בחיים לא תסחב למעלה. אין קליטה ואני תקועה לבד בהרים לקראת שקיעה. היסטריה מטורפת. ומשום מקום, בצד השני של הגיא, בין ההרים, ראיתי מיול נוסע.

[tmwdfpad] 

התחלתי לקפוץ ולצעוק. הוא ראה אותי ועצר, הסתובב ונסע כל הדרך הארוכה על שני ההרים, עד אליי. מולי עמד סבאלה בן לא פחות מ־80, מהחקלאים של פעם. בלי לדבר כלל הוא רתם המכונית למיול ומשך אותי במעלה ההר, הוביל אותי בזהירות כמה קילומטרים בין ההרים, הביא לי מים ודאג שאני בטוב. ככה הוא הציל אותי. לא ראיתי אותו מאז, אבל אני מודה למלאך שלי כל יום״.

לעוד סיפורים מתוקים