הרפתקאות אמיר חצרוני בסין: קריאה מודרכת בגיפים

בפוסט מרגש (בערך) מסביר (בערך) הפרופסור (לגמרי) אמיר חצרוני מדוע נעלם בימים האחרונים ואיך הגיע למצב בו הוא תקוע בסין ללא יכולת לשוב לארץ. אך רב הנסתר על הגלוי, ואנחנו פה לעזור לבאר את מסך העשן. קריאה מודרכת בגיפים לסיפורו של חצרוני

פרופ' אמיר חצרוני. צילום: איליה מלניקוב
פרופ' אמיר חצרוני. צילום: איליה מלניקוב
24 בספטמבר 2015

"לרבים שתוהים לאן נעלמתי – התשובה היא שהפכתי לגבר מוכה בסין, שזה די דומה לאישה מוכה בישראל רק שאין מעונות או סימפטיה – רק סינים שלא מבינים על מה אני מדבר."

[tmwdfpad]"במשך שנים אני טוען שהפמיניסטיות הרדיקליות מזיינות את השכל כשהן מדמיינות שבוקס אחד משאיר טראומה לדורות. בדיעבד, טעיתי."

"בכל פעם שאני הולך לישון ורואה בעיניים שלי את היד הדוחה שלה מתקרבת אלי כשאני רדום כדי להוריד לי אגרוף רק בגלל שלפני חודשיים ישבתי לקפה עם בחורה אחרת ולא סיפרתי לה, או שסיפרתי לה שלא ישבתי, או שסתם לא עניתי את מה שהיא רצתה לשמוע – אני פתאום מבין שאלימות במשפחה זה משהו שיכול לקרות גם אצל פרופסור אשכנזי ומליונרית ערביה שמדברת עברית כשפת אם."

"אז כן – חשבתי שזה מדליק מצד אחד לא מסוכן מצד שני לנהל רומן עם ערביה נוצריה בת 32 שיש לה גם גוף במידה אפס, גם חזה במידה 75, וגם אבא עם ארנק מרשים בגודלו. הייתי אמור לנחש שהיא נרדמה בשיעור על פרשת לוינסקי ולא שמעה שרומנטיקה היא בלתי שפיטה?"

"אני תקוע בסין בלי דרכון (היא קרעה אותו), בלי תעודת זהות (היא שברה אותה) בלי בגדים (היא גזרה אותם) בלי טלפון נייד (היא לקחה אותו וניתצה)."

"עם חשבון מפלצתי שבעלי הבית דורשים שאשלם אחרי שעשתה פוגרום בדירה כאילו שהיא קית ריצ'ארדס מודל 1975."

"למשטרה הסינית היא אמרה שמכות זה כמו חומוס : עושים אותן באהבה ושבגדים קרועים זו המילה האחרונה באופנה במזרח התיכון."

"היא דיברה אנגלית גרועה, אבל זו של הסינים גרועה יותר, אז הם הציעו לנו למצוא פיתרון, מה שהזכיר לי שוטרים ישראליים שהציעו לנשים מוכות להרגיע את הגבר. היא גם הציעה שוט מהוודקה אליה היא מחוברת באינפוזיה מאז שהפסיקה עם הקוק – לחיים."

"הגוף שלי כואב. גם הנפש. החשבון ייעשה בישראל, כשייתנו לי סוף כל סוף לטוס – כי הרי מה הגיוני יותר מלרתק אותי ולתת לתוקפת לברוח.
יש לי כרטיס טיסה לשבת, אבל הסינים עומדים על כך שאצא מסין רק עם דרכון פולני וויזה שיקחו שבועות או חודשים עד שיונפקו.
עד אז, אני אפילו לא רשאי לנסוע ברכבת, ונשאר תקוע בשכונה גנרית בפרברי סוז'ו שבפאתי שנגחאי ."