המדריך המלא: כך תתגברי על האקסית ותחיי חיים מלאי משמעות

רות אלבז ראתה שגם בלה חדיד מעלה תמונות לאינסטגרם כדי להתגבר על פרידה, והבינה כמה דברים חשובים על תהליך האבל. המון אלכוהול, למשל

לב שבור, פרידה (קרדיט: שאטרסטוק)
לב שבור, פרידה (קרדיט: שאטרסטוק)
5 בפברואר 2017

אינסטגרם. השבוע קראתי שגם בלה חדיד מעלה תמונות לאינסטגרם כדי להתגבר על פרידה מבן זוג וחשבתי – היי, הנה משהו משותף ביני לבין בלה חדיד. אבל ברצינות, לאנשים הרגילים כמונו, להעלות תמונות לאינסטגרם זו אחלה שיטה לריפוי. חייבים להמשיך בחיים וגם אם אין לכם חשק תעשו את זה כי מתוך הכורח באים לייקים של בנות. וגם מה אומר יותר בתמונה מ"הנה כאן אני מחייכת בשדרה יפה עם פרחים אבל מבפנים אני מתה בבקשה תצילו אותי כואב לי" מאשר תראו איך אני מתגברת על בת הזוג ואיך בכלל לא אכפת לי שאולי היא עוברת על התמונות שלי והלוואי שתתקשר כבר.

[tmwdfpad]

A photo posted by Bella Hadid (@bellahadid) on


נרשמתי לאתרי הכרויות. המטרה היא להמשיך הלאה ולמצוא מישהי שתהיה טובה אלי ואני אליה. הכלי: טינדר ואוקיי קיופיד בתור התחלה. מה חשבתי שיקרה? אצא למלא דייטים חמודים וכיפים עד שאמצא את האחת ויהיה לנו הכי כיף ומדהים עד שניפרד ונחזור ככה ארבע פעמים (אמונה לסבית קדומה) ואז נעבור לגור ביחד (הכל בערב אחד כמובן). מה קורה בפועל? אני מחפשת אישורים חיצוניים מנשים זרות, מאשרת חברות ואז שולחת "חחחח הייתי הורגת אותך אם לא היית מאשרת אותי" ובסוף נרדמת מבכי כי אף אחת לא תצליח להיכנס לנעליים של האקסית.

חברים. חשוב חשוב לראות הרבה חברים שיעזרו ויתמכו בשעה הקשה, לצאת, לבלות, מה שבא לכם, אבל שימו לב לא ליפול על חבר אחד כי באיזשהו שלב ימאס לו מההתבכיינות שלכם ואז לא תרגישו נעים להתקשר שוב לאמא: "תבואי לקחת אותי אני על הרצפה כבר חמש שעות".

אלכוהול. המון.

חמשת שלבי האבל. כנראה שקובלר רוס פיתחה את המודל הזה כי הייתה אחרי פרידה, אין ספק. מאוד חשוב לתת לכל שלב את הזמן שלו ולא להאיץ בעצמכם, תנו לעצמכם להתמודד לאט ואם אתם מרגישים שאתם לא יכולים, לכו לחבר או שכן ותבקשו קלונקס.

סיר הבשר. אחרי שנפרדים כל הזיכרונות הרעים נמחקים ברגע ונשארים רק הדברים הטובים, זה נקרא תסמין סיר הבשר, ככה קרה גם לבני ישראל כשיצאו ממצרים. הם אמרו לאלוהים "היה לנו כל כך טוב בעבודות הפרך למה הוצאת אותנו למדבר הצחיח???" ואלוהים ענה להם "כפרעליכם לא היה לכם טוב, ניסיתים שיצליח, לא עבד, התפצלתם למקומות אחרים בחיים, למרות שיש שם אהבה ענקית לפעמים לא מתאימים, המצרים ניסו שתתאימו לעולם שלהם אבל אי אפשר לכפות דבר כזה, וגם אם מנסים להתפשר בסופו של דבר נוצרים מטענים כבדים, כן, אני יודע שחשבתם על ילדים משותפים, כן אני יודע שאתם חושבים שזה הדבר הכי טוב שקרה לכם בחיים אבל נשמות אין עתיד, יאללה תתקדמו לארץ ישראל, יש שם מלא מסיבות של לסביות, אתם תעופו".

תנו הזדמנות. אחד הדברים החשובים ביותר בדרך לטיפול בלב שבור הוא לתת הזדמנות למישהו חדש להיכנס לחיים. אל תגדירו לעצמכם תקופת אבל שבה אתם לא נותנת סיכוי לאף אחד, אז צאו אל העולם וחפשו עוד דילר שיארגן אתכם נשמות.