מי שקורא את הטור הזה במזגן, שלא ישפוט

סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
סלפיש. איור: יובל רוביצ'ק
23 ביולי 2017

 

*
מה שגורם לקסם להיות מוצלח איננו הטריק, אלא הסיפור שהצופה מספר לעצמו, כדי להגיע להסבר בלתי אפשרי. ככל שהסיפור ברור יותר, כך הקסם טוב יותר (דרן בראון)

*
הציווי בתרבות הישראלית: סע לאט, לך איתה, קח לך אשה ובנה לה בית, עוף גוזל, בעט אלון בעט, רוצי שמוליק קורא לך, שב תנוח אל תירא (מתוך עבודת דוקטורט שאף אחד לא ציווה לכתוב, ולכן לא תיכתב לעולם)

*
היכרתי כמה אנשים שהתייחסו למעשה האהבים כמו לאמנות שצריך לעבוד עליה. היכרתי גם כמה סוטים. אחרים היו מאוהבים. התשוקה נטשה את כולם. דווקא אלה שלא הזדיינתי איתם, או לא הזדיינתי איתם מספיק, או שעדיין לא הזדיינתי איתם מספיק – עליהם אני חולמת (שרה מנגוסו)

*
עכשיו שנתניהו צריך איש סוד וידיד המשפחה חדש, הייתי רוצה להציע את עצמי. יש לי את כל הכישורים: אני איש, יש לי סוד – פעם השתנתי בשירותי נכים תחת התירוץ שאני נכה רגשית – ולגבי המשפחה שלו: אני לא יודע איך להסביר את זה, אבל אני מרגיש כאילו אני מכיר אותם כבר שנים (המועמד)

*
אם יעבור החוק להפללת צרכני זנות, איך הם ישלמו את חובם לחברה? כי הרי התשלום זה מה סיבך אותם מלכתחילה. אני חושב על דברים כאלה מפעם לפעם. אני גם חושב על דברים אחרים. נניח על פרופסור רפי קרסו – האם יש לו קשר לבני משה קרסו מסוכנות רנו? ואם כן האם הם נותנים לו הנחה ברנו, והוא נותן להם הנחה בפיסורה וציפורן חודרנית? או אל גור – מה הוא עושה היום? הבנאדם המציא את האינטרנט ואת ההתחממות הגלובלית, ופרש וזהו? וגם על הראשון שהמציא את הפדופיליות אני חושב,

לא את הנטיה, את השם. הלך מאחד לשני, אמר להם: מה שאתם עושים? זה פדופיליה! וכולם צחקו עליו, אמרו, איזה חנון, בטח כל החיי מין שלו בתחת (מה שלא אומר בהכרח שזה חיי מין חרא. אבל זו אפשרות, תודו)

*
תמיד נמשכתי לנשים חזקות. אף פעם לא לנשים שיכולתי לחוש שהן רוצות שאגיד להן מה לחשוב, או מה לעשות. רק לנשים עצמאיות וחזקות. ואז להגיד להן מה לעשות (מתוך "תמיד נמשכתי ל…", אנתולוגיה המשלבת וידויים ומגנטים)

*
שלום, כאן אהוד ברק, ואני תומך בחטיף החדש, במבה במילוי במבה (כי יום אחד ימאס לו מאבי גבאי. אתם יודעים שזה אפשרי. עמוק בלב, אתם יודעים שזה אפשרי)

*
עו"ד שמרון, בא כוחו וידיד המשפחה שלום. 
שלום. אפשר לדבר עם עו"ד שמרון?
מי?
עו"ד דוד שמרון.
אין פה כזה. 
אבל אמרת –
"עו"ד שמרון בא כוחו וידיד המשפחה שלום."
בדיוק זה מה שאמרת.
כי ככה קוראים לנו. 
אבל עו"ד שמרון עצמו…?
לא גר כאן. 
איך זה?
הקפה גר בבית קפה?
לא.
התפוצות גרות בבית התפוצות?
לא. הן גרות בחו"ל.
טוב, חבל. היה לי משהו להגיד לו.
מה, מה? משהו טוב? (מתוך שיחה שהיתה באמת. אמת אלטרנטיבית, אבל היי, אין יותר שקרים)