סטלה המשמרת: אדידס וסטלה מקרטני ממשיכים לרוץ יחד

סטלה מקרטני ממשיכה לתחזק את מתאמנות העולם בקולקציה צעירה וספורטיבית, בת לשיתוף הפעולה הראשי והוותיק עם אדידס

קופצת לגובה. הקו החדש של מקרטני
קופצת לגובה. הקו החדש של מקרטני

קולקציית הקפסולה העונתית שמייצרת סטלה מקרטני לחברת אדידס מאופיינת תמיד בחיוניות רבה ובתחושה של רעננות ומרץ, כפי שנדרש מאוסף שמיועד לפעילות גופנית. מקרטני לא נותנת לקולקציה הזו להתעייף, אם כי אחרי עשור מתחילת שיתוף הפעולה עם אדידס הופך האוסף הזה בהדרגה לרגוע ומעודן יותר, דומה לתהליך הפרגמטיזציה שעבר הקו הראשי של המעצבת – שהיא אשת קריירה ואימא לארבעה ילדים – בתקופת הזמן הזו.

בניגוד לקו המרכזי של סטלה, שאותו רוכשות בעיקר נשות קריירה בשלות, הקולקציה האדידסאית נגישה יותר הן בסגנונה והן במחיריה, ועל כן היא פונה גם לקהל צעיר יותר, צעיר מאוד אפילו, כזה שהזהות הסגנונית שלו בלבוש עדיין בחיתוליה. את הפער הזה מבקשת המעצבת בשיתוף החברה הגרמנית לסגור עתה בקולקציה חדשה, בת לשיתוף הפעולה הראשי שנקראת Stella Sport.

הקולקציה מיועדת, להגדרת המעצבת, ל"לקוחה צעירה ודינמית, שמבקשת להתבלט". נראות היא בהחלט אחת מהתכונות המרכזיות של הקולקציה הזו שמחוזקת בצבעוניות עזה, על גבול הניאונית, התנגשות בין משטחי צבע, מרקמים ודפוסים, שילובי רשתות ובדים מחוררים אחרים ושימוש נדיב בלוגואים מוחצנים שמעידים על מוצא הפריט. למרות שגם בקו הזה, כמו באוסף המרכזי, נעשתה חלוקה לשימושים שונים כמו ריצה, אירובי ויוגה, נראה שכל הפריטים ללא יוצא מן הכלל מיועדים לספורט המעודד דופק מואץ, ועל כך תעיד התמיכה הטכנית של טקסטיל האקלים שעליו מבוססים מרבית הבגדים, המאפשר לזיעה המלווה אימונים אינטנסיביים, להתנדף בקלות. גם מי שהתבלטות בשטח היא לא אזור הנוחות שלה, תוכל למצוא בקולקציה פריטים מנצחים ורגועים יותר כמו מכנסי אימונית בגזרת גזר ובצבעי אפור פלדה מחמיאים, עם חגורת ריב ורוכסני צד לאורך השוקיים, ללא ספק הטרנינג הכי שווה עד כה לאביב 2015.

Stella Sport,
229־549 ש״ח , להשיג בחנויות אדידס