אייקון אופנה – M.I.A

אם להיות בו זמנית אמנית, במאית, זמרת, פעילת זכויות אדם ומעצבת אופנה לא הופך אותך לאייקון, אנחנו לא יודעים מה כן. מחאו כף ל-M.I.A

27 בנובמבר 2013

הקטע שלה: צבע, שילובי הדפסים וכמה שיותר "בלינג", והיא מעדיפה לשבור את חוקי האופנה מלשחק בתוך הגבולות המקובלים. הסטארית ניחנה בכישרון נדיר לשזור הומור וביקורת פוליטית בבחירותיה האופנתיות, וממש כמו במוזיקה שלה, כך גם באופנה היא מערבבת סגנונות שונים תוך אזכור שורשיה הסרי לנקים וקריצה שובבה לאופנת הרחוב הלונדונית.

מתוך הרזומה: שיתוף פעולה עם ורסצ'ה בעיצוב קולקציה לקו הצעיר "ורסוס", כשמקור ההשראה שלה הוא חיקויים של ורסצ'ה שאספה כמתבגרת בשווקי לונדון. במהלך מתוחכם מותחת M.I.A ביקורת על האובססיה שלנו למותגים, והופכת את היחס בין מקור לחיקוי כאשר בית האופנה ורסצ'ה מחקה את החיקוי של עצמו.

רגע מכונן: שמלת המיני הצמודה שלבשה בהריון מתקדם לטקס הגראמי ב־2009. בעוד אנחנו ושכמותנו מתבלות את החודש התשיעי בבגדים רפויים, צבעים מתנגשים ולוק כללי שלא בדיוק עושה חשק לצאת איתנו לדרינק, M.I.A לא התפשרה על הסטייל הייחודי שלה, ובניגוד למקובל דווקא בחרה להדגיש את החלקים הגדולים ביותר של גופה ההריוני.

הסטייל אייקון שלה: מועמר קדאפי.

יש את זה ביותר קול? צפו בקליפ של האייקון: