You&Eye: רשת המשקפיים שגם אתם צריכים לגלות

רשת המשקפיים You&Eye תסדר אתכם, גם אם טרם התעוורתם סופית

משקפי You&Eye
משקפי You&Eye
22 בספטמבר 2014

לאחרונה התחיל הגיל לתת בי את אותותיו, אם כי באופן מורכב ומשולב. כבר אינני אותה נערה תמה שהייתי, אך עדיין איני לקוחה קבועה בתור לרופא המשפחה בקופת החולים השכונתית. במקביל, כנראה גם באשמת שעות ארוכות מול המחשב, ראייתי התרופפה ונחלשה, ורגע לפני שהחלטתי להזמין לעצמי מטפלת זרה ולאכלס את עצמי בדיור מוגן, הובא לידיעתי דבר קיומה של רשת בוטיקי המשקפיים You&Eye.

כל אחד מסניפי הרשת הוא הכתובת לכל דיכפין המבקש עזרה לעיניו ומשקף מתאים להניח על אפו. בנוסף לחללים מעוצבים, תצוגה מרהיבה, מגוון מותגים וסגנונות עצום (מיו מיו, ויקטוריה בקהאם, Oliver Peoples, Alain Mikli, מארני ועוד), שירות אישי וחדרי בדיקה מתקדמים, You&Eye גם מייצגים ומייבאים בלעדית את מותג המשקפיים השווה וההורס Kuboraum, מה שמסמן מיידית את הרשת כמעודכנת וטרנדית במיוחד.

זקנה זקנה, אבל עם משקפיים פצצה: משמעות השם Kuboraum הוא Cubic Room, יעני תא קטנטן, שהוא מעין מסכה המגנה על מרכיב את המשקפיים מפני הסביבה ומייחדת אותו, ובאופן כזה נותנת לו לבטא את עצמאותו ואת אישיותו. המשקפיים מעוצבים בברלין אך מיוצרים בעבודת יד באיטליה, וכל זוג מקבל טיפול מיוחד, צריבה פרונטאלית למשל, שהופך אותו לפריט נחשק אף יותר.

1,800־5,500 ש"ח, שינקין 40 תל אביב, קניון שרונים הוד השרון, קניון עיר ימים נתניה וקניון הזהב ראשון לציון