יורדת אל העם: דורית בר אור משיקה חנות פופ אפ בקניון רמת אביב

המעצבת דורית בר אור משילה מעליה את התדמית הסנובית בפרויקט נוסף, שבמסגרתו תציע פריטים בהנחה בחנות שתיפתח בקניון רמת אביב למשך שלושה חודשים

DODO BAR OR. צילום: גיא כושי ויריב פיין
DODO BAR OR. צילום: גיא כושי ויריב פיין

כשדורית בר אור עשתה הסבה משחקנית למעצבת אופנה בשנת 2011 היא החליטה לקרוא למותג שלה pas pour toi – ׳לא בשבילך׳ בצרפתית. ואכן הגישה של בר אור הייתה בדלנית במלוא מובן המילה: החנות שלה בנווה צדק הייתה פתוחה רק בתיאום מראש עבור לקוחות מיוחדות, בעוד שחלק מהפריטים יועדו לייצוא בלבד. בשנה האחרונה היא שברה חזק לכיוון העממי עם שיתוף פעולה רב תחומי ומוצלח עם רשת גולף שנתן לה נוכחות בקניונים ומרכזים מסחריים ברחבי הארץ והפך אותה לשם שמוכר בכל בית לא רק בזכות ההופעות התכופות בגיא פינס אלא גם בגלל הסגנון העיצובי  – נגזרת של הסטייל האישי, בו פוגשת אווירת הרוקנרול את הלהט הנינוח של המזרח התיכון.

DODO BAR OR. צילום: גיא כושי ויריב פיין
DODO BAR OR. צילום: גיא כושי ויריב פיין

״בעבר פחדתי ממה שיגידו עליי, לא היה לי בטחון בעצמי כמעצבת ולכן ניסתי מראש לשחק אותה קשה להשגה, כמו מישהי שמנסה לעשות הצגות לבחור שהיא ממש רוצה״, היא הודתה במסיבת העיתונאים בה השיקה את הפרויקט עם גולף במרץ האחרון.

אל תקראו לה סנובית. דורית בר אור (צילום: איליה מלינקוב)
אל תקראו לה סנובית. דורית בר אור (צילום: איליה מלינקוב)

בשישי הקרוב היא תעשה עוד צעד בשביל להשיל מעליה את התדמית המתנשאת ותפתח חנות פופ אפ ראשונה בקניון רמת אביב לשלושה חודשים. אמנם מדובר באחד ממרכזי הקניות היוקרתיים בישראל, אבל בהתחשב לעבודה מאחורי דלתות סגורות שאפיינה אותה בתחילת דרכה ההשתלבות ברחבת המסחר הממוזגת והפתוחה לכל היא דמוקרטית והרבה פחות מרתיעה. מה שעוד יסייע לקהל הלקוחות להתקרב לסגנון של בר אור, שכבר הספיקה לשנות את השם של המותג שלה לכינוי החיבה דודו בצירוף שם משפחתה, הן ההנחות שמבטיחות 50% הנחה על קולקציות קיימות, ביניהן כאלו המבוססות על חומרים יקרים כעור וקישוטי אימייל שהוצגו בשבוע האופנה האחרון של גינדי. בדרגת מחיר שמתחילה ב-800 שקלים אחרי הנחה לא תמצאו שם כמובן מציאות גדולות אבל בהחלט פריטים מושקעים שיסובבו ראשים בתמורה לסכומים שתדרשו עבורם.

צילום: גיא כושי ויריב פיין
צילום: גיא כושי ויריב פיין

החל מה-10.7