דניאל ויינברג משיקה מותג אופנה נטול התנצלויות

המאיירת והמעצבת הגרפית דניאל ויינברג מגשימה חלום של שנים ומציגה את Sorry, מותג טי שירטס בועט לשני המינים

מותג Sorry. צילום: רון קדמי
מותג Sorry. צילום: רון קדמי
18 באוגוסט 2016

בתקופה האחרונה פיזרה דניאל ויינברג התנצלויות עמומות מקיר לקיר ומוול לוול. השבוע הבהירה המאיירת והמעצבת הגרפית התל אביבית על מה בדיוק היא מתנצלת, או ליתר דיוק – על מה היא לא. את שבע השנים האחרונות, מאז תום לימודיה בשנקר, בילתה ויינברג (31) בהגשמת חזונותיהם של אחרים, בהם מיזמי תרבות ולילה, מותגי אלכוהול וחברות ענק כמו וויקס וגוגל. השבוע היא התחילה להגשים את עצמה במקביל והשיקה את מותג האופנה העצמאי Sorry.

"דחיתי את זה כל הזמן כי הייתי חסרת ביטחון ופחדתי ממה שיגידו ומה יחשבו", היא אומרת. "ההתנצלות שמשתמעת משם המותג היא למעשה חוסר התנצלות. פשוט החלטתי לשחרר ולעשות את מה שמגניב אותי".

מותג Sorry. צילום: רון קדמי
מותג Sorry. צילום: רון קדמי

ויינברג יצרה שני דגמי טי שירטס מונוכרומטיים, האחד עם השרוולים לגברים והשני נטול לנשים ("מלא מזמינות לעצמן גם את החולצות של הגברים"). החולצות מעוטרות בהדפסים גרפיים מינימליסטיים שעברו לדבריה הפשטה גיאומטרית, כמו קקטוסים, צדפים, אידרות של דג ומסרים מילוליים, המגובים במוטיב של קו מחיקה מתוך רצון להתבטא באופן עקיף ודואלי.

בעתיד הקרוב מתכננת ויינברג להוסיף עוד גזרות והדפסים, ובעתיד הרחוק יותר היא שואפת להפסיק להתנצל גם על גבי מוצרים נוספים כמו שמלות, גרביים, כובעים ועוד.

Sorry,י200 ש"ח, לקנייה ולרשימת נקודות המכירה המלאה באתר