היידה טומי!

טומי הילפיגר בשיתוף פעולה עם האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן השד. אם נעמי קמפבל וקלאודיה שיפר בפנים, לא נתרגש?

2 באוקטובר 2013

בשנה שמרגישה כמו שיא הקאמבק של אופנת שנות ה־90, ההשקעה בפריט של טומי הילפיגר מרגישה רלוונטית, בייחוד כשיש מאחוריה מטרה טובה. הלוגו הכחול־אדם־לבן של מעצב בגדי הספורט הכל אמריקאי (הגדרה שמתייחסת פחות לבגדים אתלטיים ויותר לסגנון פשוט, נוח ופרקטי ללבישה) הוא מהמזוהים ביותר עם מגמת הלוגומניה שאפיינה את התקופה ההיא וכך גם הקפוצ'ונים וגופיות הגוזיה המעוטרות בגומי שחולקו למשטחי צבע.

וזה החתן. התיק של הילפיגר
וזה החתן. התיק של הילפיגר

התיק החדש שמשיק המעצב בשיתוף הפעולה השביעי שלו עם האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן השד מכיל את שלישיית צבעי הלוגו מעוררת הזיכרונות הזאת, אבל העיצוב עצמו מטמיע אותו היטב בתחילת העשור השני של שנות האלפיים, שכן הוא מרפרף או מפשיט בצורה מסוימת את גזרות תיקי האובר סייז האייקוניות של סלין (דגמים שמרבים להעתיק אותם בשנים האחרונות) וכן בשיטת החלוקה הפנימית שלו שמאפשרת גישה נוחה לטלפונים חכמים ולטאבלטים למיניהם. חלק מההכנסות של מכירת התיק יוקדשו לסיוע בטיפול במחלתן של נשים אמריקאיות, שמערך הביטוח הפרטי הקיים בארצות הברית לא מאפשר להן לממן.

בחשבון האינסטגרם של טומי הילפיגר תוכלו לרייר על צילומי הדיוות מהסט:

והנה הצצה למאחורי הקלעים (תכלס, בלי איזה קאטפייט זה פחות מרגש):

1,800 ש"ח, להשיג במהדורה מוגבלת בחנות המותג, קניון רמת אביב