המותג הצרפתי שנחת בעיר – ועוד ארבעה דברים שיעשו לכם את השבוע

הניסוי האופנתי של נודי ג'ינס, השבטיות הפאנקיסטית של לארה רוסנובסקי, המכנסיים שכבשו את דיוויד בואי, משקפיים מעוצבים במחירים מתחשבים והמותג הצרפתי שנחת בעיר

משקפיים ב-500 ש"ח. (צילום: יח"צ)
משקפיים ב-500 ש"ח. (צילום: יח"צ)

פאנק שוואיי

"Pאנק הוא סוג של שבטיות, מדובר באאוטסיידרים שחיפשו להצטרף לקבוצה מסוימת תחת רעיון משותף ואימצו לעצמם סממני נראות מסוימים בשביל לשבור מוסכמות״, אומרת המעצבת לארה רוסנובסקי, שממשיכה לפתח את כתב ידה האתני־אורבני בקולקציה חדשה. מופיעות בה הגלביות המפורסמות שלה לצד פריטי דנים, בראשם ז'קט ניטים קטן בהדפס שבטי, סווטשירט קטיפה פרחוני עם לולאות חלולות ועליוניות לורקס בשילוב הדפסים בפיתוח עצמי וברקמות משנות ה־70 ומשנות ה־90. יאמי.

לארה רוסנובסקי 690־2,400 ש"ח, בחנויות המעצבת

השבטיות הפאנקיסטית של לארה רוסנובסקי. (צילום: רון קדמי)
השבטיות הפאנקיסטית של לארה רוסנובסקי. (צילום: רון קדמי)

[tmwdfpad]

חמש שעות מפריז

כשהקניינית הוותיקה חלי מרג'ן (דיזל, פקטורי 54) החליטה לטפח בייבי משלה, היא נתקלה במותג הצרפתי Suncoo Paris וגילתה כי הוא מגלם כל מה שחיפשה – אנינות, נונשלנטיות ואיכות במנעד מחירים בלתי מצמרר. מאחורי המותג הצעיר, שהחנות המקומית שלו ננעצה לאחרונה בצפון דיזנגוף, ניצבת עלמה פריזאית בשם סטלה טאנג, בת למשפחת מהגרים סינית וג׳אנקית של אופנה, ובן זוגה תומס זאנג. הפריטים, המושפעים מאמנות פלסטית, אדריכלות וצילום, מעוצבים בסגנון ניאו־רומנטי עם נגיעות רוקנ'רול.

Suncoo Parisי299־2,490 ש"ח, דיזנגוף 310

איכות במנעד מחירים בלתי מצמרר. Suncoo Paris (צילום: יח"צ)
איכות במנעד מחירים בלתי מצמרר. Suncoo Paris (צילום: יח"צ)

ג'ינס ליום סגריר

השבוע נחתו בעיר הפריטים של המעצבת הניו יורקית רייצ'ל קומי, החביבה על ליאנדרה מדין מבלוג האופנה The Man Repeller ועל אחד, דיוויד בואי. החיזורים העיקשים מצד סיוון פליישר ואיילת סחר מסרפן שואורום השתלמו, ומעתה תוכלו לשים יד על ג׳ינס ה־ Legion, שנכנס בקלות לפנתיאון הקוליות.

רייצ'ל קומי 1,600 ש"ח, סרפן שואורום, זכרון יעקב 10, ובאתר

ג'ינס Legion. מה שטוב לדייויד בואי טוב גם לנו (צילום: יח"צ)
ג'ינס Legion. מה שטוב לדייויד בואי טוב גם לנו (צילום: יח"צ)

הכל ב-500

500 ש"ח. זהו המחיר האחיד לכל דגמי המשקפיים של המותג שהקימה שרון עזרא (29), בוגרת שנקר שעברה להתגורר במילאנו לפני כחמש שנים. בתום לימודיה במרנגוני והשתפשפות בבתי אופנה כגון Etro ו־Fendi, היא הקימה את המותג Quattrocento הנמכר כיום בכ־14 נקודות מכירה ברחבי העולם. שם המותג קורץ לשנת 1400, תור הזהב של בעלי המלאכה האיטלקים ואמני הרנסנס, והמשקפיים המיוצרים בעבודת יד באיטליה מעוצבים בהשפעתה של תקופה זו.

Quattrocento,י500 ש״ח, להשיג באתר

משקפיים ב-500 ש"ח. (צילום: יח"צ)
משקפיים ב-500 ש"ח. (צילום: יח"צ)

גברים בכחול

רשת סטורי ומותג הג׳ינס השבדי נודי, הדוגל בכחול הגדול על תקן עור שני, יצאו בקמפיין מכוון מטרה לקהל המקומי כששני דברים לנגד עיניהם: טסטוסטרון והייפ. תריסר זכרים תל אביבים קיבלו על עצמם משימה לטפח מערכת יחסים צמודה עם זוג ג׳ינס, ובתום תשעה חודשים יתגלה מהו החותם האישי והמשופשף שהותירו עליו. ברשימה: הדי.ג׳יי והעורך המוזיקלי עופרי גופר, הבמאי והצלם איתן שריד, הספר טל ג׳ונסון, אייל אלגבי מסנטה קתרינה, האמן מיכאל טנא ועוד.

הבמאי והצלם איתן שריד משאיר חותם. (צילום: אורי טאוב)
הבמאי והצלם איתן שריד משאיר חותם. (צילום: אורי טאוב)