ונוס בטרנינג: על הקולקציה הקיצית המוצלחת של המותג Heartbreaker

השתלטות בגדי הספורט על האופנה העלית אילצה את אורי פישרמן לחשוב מחדש על מותגה Heartbreaker. התוצאה זוהרת

קולקציית הקיץ של הארטברייקר
קולקציית הקיץ של הארטברייקר

לפני תשע שנים, בזמן שאף אחד במחוזותינו לא העז להחשיב טרנינג לפריט אופנתי, לאורי פישרמן היו תוכניות אחרות. "רציתי להחדיר גלאם לבגדים שיורדים איתם למכולת", היא מסבירה את הבחירה בהקמת המותג Heartbreaker, שמאז הפך מתחביב לעסק של ממש. הקיץ חוגגת חנותה בדיזנגוף חמש שנים להקמתה. "זו הייתה מבחינתי הפתעה, הרי במקור כל מה שרציתי היה לשווק לבוטיקים", אומרת פישרמן על ציון המאורע. "אבל סביב החנות נוצרה קהילה שחיפשה את הסגנון המרושל הזה, שרצתה לראות קולקציה שלמה ולא רק פריטים שמפוזרים פה ושם בחנויות". מאז החדירה של בגדי הסטריט הזרוקים לאופנה הגבוהה הושלמה, ופישרמן יודעת שהיום אפשר למצוא מכנסי טרנינג מעוצבים גם אצל מתחריה, לרבות הרשתות המהירות, והדבר הביא אותה לשבת עם עצמה ולחדד את מהות המותג לקראת קולקציית הקיץ הנוכחית.

מצטיינת. קולקציית הקיץ של הארטברייקר
מצטיינת. קולקציית הקיץ של הארטברייקר
בגדים שלובשים באמת. קולקציית הקיץ של הארטברייקר
בגדים שלובשים באמת. קולקציית הקיץ של הארטברייקר

"זה קרה גם בהשפעת צוק איתן, שיצר בדיוק לפני שנה כאוס גדול בתעשיית האופנה והטקסטיל", היא מוסיפה. "היה ברור שיהיו לזה השלכות במהלך השנה והרגשתי שאני חייבת לעשות סדר, שהפעם הדברים יהיו ברורים יותר". התוצאה – פישרמן החלה לגזור את מכנסי הסריג הרפויים, חולצות האריג הנוזליות והטי שירטס עם שרוולי הרגלן העמוקים בקווים ישרים וחדים מהרגיל, עם מערכות חתכים מקבילות ומוטיבים גרפיים כמו חצים שהופכים את הבגד לממוקד יותר ואגבי פחות. כך גם הצבעוניות, שעדיין נשארת נאמנה לשטיפות המסורתיות ולגוני האפר והחול, אבל הפעם יש בה נוכחות בולטת לגוונים ראשוניים חזקים.

"אלו בגדים שלובשים באמת – לא שומרים לאירוע או לערב", פישרמן אומרת, אך היא גם מודעת לכך שהמציאות הישראלית הקז'ואלית ואורח החיים העירוני גורמים לנו למשוך את אותו הבגד על פני כל היממה, ועל כן החליטה לשלב גם נגיעות זוהר באוסף הנוכחי. דווקא הפריטים האלה הפכו לגולת הכותרת של הקולקציה, כאשר את כתר הפריט המצטיין קוטפת טי שירט אפורה וגזורת שרוולים שבמרכזה מרובע פאייטים אדום מנצנץ.

 

249־569 ש"ח, דיזנגוף 203