טומי הילפיגר מתגייס למען חקר סרטן השד

קולקציה חדשה של טומי הילפיגר נחתה בחנויות. הבונוס הוא תיק שהכנסותיו קודש למחקר סרטן השד. אנחנו מגהצות בגאון

נעמי ווטס בקמפיין טומי הילפיגר (צילום: יח"צ)
נעמי ווטס בקמפיין טומי הילפיגר (צילום: יח"צ)
14 באוקטובר 2014

כמדי עונה, בעקבות שבועות האופנה הבינלאומיים, נכנסות לחנויות ולבוטיקים שמעבר לים קולקציות חדשות של מעצבי העל. אך אצלנו, בשלולית האופנה הקטנה שאנו מטפחים באדיקות, נדיר למצוא פריטים שהופיעו על מסלולי התצוגות הגדולות. בטומי הילפיגר החליטו שגם לנו מגיע, ובחרו במספר מצומצם של פריטים מתצוגת סתיו־חורף 2014־2015, שהוצגו בשבוע האופנה של ניו יורק, וכעת מוצגים ונמכרים בחנויות הדגל של המותג במתחם שרונה ובקניון רמת אביב.

קולקציית המסלול קיבלה השראה מהטבע ומהשטחים הפתוחים באמריקה, ומתאפיינת בסגנון בוהו קאנטרי מובהק עם שילובי משבצות בצבעוניות עשירה של ורודים, כתומים ואדומים לצד ג'ינסים בגזרת בויפרנד עם כיסים ורקמות, סוודרים אוברסייז ומעילי עור וזמש שמשולב בהם צמר כבשים גולמי. הקולקציה המסחרית לגברים ולנשים יוצאת למסע מחוף אל חוף ברחבי ארצות הברית ואחר כך לאנגליה, לפחות בגדר ההשראה, בזכות הקפדה על פרטים קטנים בפנים הבגד. לצד הקולקציות יימכר לאורך כל חודש אוקטובר גם תיק מיוחד במהדורה מוגבלת, שחלק מהכנסותיו יועברו לתמיכה בארגון BHI, הנאבק בסרטן השד. רק 16 יחידות מהתיק יגיעו לארץ ויימכרו בחנויות הדגל של המותג בתל אביב. אף שטומי הילפיגר נתפס בעיני רבים כמותג על יוקרתי, מדובר למעשה במותג שמציע מגוון פריטים במחירים שפויים יחסית, בלי להתפשר על עיצוב ועל איכות ייצור, ולכן אולי עדיף לבחור בפריט מדויק ועל זמני מאשר בעשרות פריטים טרנדיים שיחזירו את נשמתם לבורא הבדים לאחר כמה כביסות.

טומי הילפיגר בחנויות הדגל ובמגוון סניפי פקטורי 54