יום האישה הבינלאומית

הסופרמודל הישראלית קוטפת עוד קמפיין ללנז'רי, והפעם פסיונטה מבית ג'ק קובה. מי אנחנו שנתלונן?

בזמן שבר רפאלי נופשת בתאילנד ומעלה לאינסטוש תמונות בביקיני כשבין אצבעותיה שייק אקזוטי, בישראל משתחררות תמונות קמפיין חדש בכיכובה. הפעם מדובר במותג הלנז'רי ג'ק קובה שאותו הרפאלי מקמפיינת כבר שמונה עונות ברציפות. לצילומי הקמפיין החדש של המותג לעונת אביב־קיץ 2014, הצטלמה הסופר מודל הבינלאומית כשהיא הכי הפי הפי, ג'וי ג'וי; והסיבה? כי היא בר רפאלי. וגם כי המותג Passionata מבית ג'ק קובה חוגג 25 שנות גלאם. קונספט הקמפיין מתכתב עם צבעוניות תוססת ואלמנטים חגיגיים כמו עוגות, בלונים, סוכריות על מקל ועוד. החיים שלנו, בקיצר.

עונה שמינית. בר רפאלי לפסיונטה ברשת ג'ק קובה
עונה שמינית. בר רפאלי לפסיונטה ברשת ג'ק קובה

החגיגות שואבות השראה מבגדי המסיבות של הסיקסטיז, שכן המותג מאמין כי כל יום הוא סיבה לחגיגה (דברי זן). הצבעוניות של הקולקציה תוססת וכוללת גוונים זוהרים בהשראת קוקטיילים קייציים כמו קוסמופוליטן, פינק ליידי, מוחיטו ודאקירי, כך שלכל יום אפרורי במשרד יש מעתה פוטנציאל להפוך ליום בחיי פריס הילטון.

ד"ש מתאילנד. רפאלי מדגימה גלאם בקמפיין לפסיונטה (צילום: יח"צ)
ד"ש מתאילנד. רפאלי מדגימה גלאם בקמפיין לפסיונטה (צילום: יח"צ)

בין פריטי הקולקציה תמצאו סטים מתחרה בגזרת טי שירט, ללא ריפוד למידות גדולות ועם שורטס תחרה סקסי, לצד משחקי מט ומבריק בגזרת פוש אפ וטי שירט פלוס חוטיני תואם. תתחדשו, יפות שלנו.

כך זה נראה מאחורי הקלעים:

99־599 ש"ח, להשיג ברשת ג'ק קובה, jackcobe.co.il