יש קליק: קבוצת המגזינים המובילה בעולם מחפשת אתכם

חברת Wix הישראלית משתפת פעולה עם קבוצת Conde Nast המפרסמת בין היתר את מגזיני ווג, GQ ו־Vanity Fair, ויוזמת תחרות צילום עם פרסים שווים במיוחד

רוצים אתכם. מגזין Vanity Fair מקבוצת Conde Nast
רוצים אתכם. מגזין Vanity Fair מקבוצת Conde Nast

חברת Wix הישראלית, המציעה פלטפורמה אינטרנטית נוחה ואסתטית לבניית אתרים, כבר הפכה לאימפריה בעלת כ־88 מיליון משתמשים ששווייה מוערך כיום ביותר ממיליארד דולר. אבל בסטארט־אפ כמו בסטארט־אפ לא נחים על הררי הדולרים. Wix השיקה לאחרונה שירות חדש בשם Wix Pro Gallery, המאפשר לצלמים חובבים ומקצועיים ליצור פורטפוליו מקצועי אונליין (לפי המודל הכלכלי הפופולרי כיום של Freemium – שירות בסיסי חינמי ושירותים נוספים בתשלום).

אך השוס האמיתי, כפי שמתברר היום (שלישי), נעוץ בכלל בתחרות שמלווה את השקת השירות החדש: החברה מזמינה צלמים מרחבי העולם להכין באמצעות השירות פורטפוליו, שייבחן על ידי מנהלים קריאייטיביים בכירים של הוצאת המגזינים האמריקאית היוקרתית Condé Nast (שמוציאה לאור, בין השאר, את ווג, GQ והניו־יורקר), ביניהם גם מנהלת הצילום של מגזין התרבות Vanity Fair. שלושת המנצחים יזכו לצלם את השער של המגזינים Brides ו-Condé Nast Traveler, או לשמש כעוזרי צלם לשער של Vanity Fair. בנוסף, הם יזכו לספר את סיפורם האישי באותו גיליון. עריכת הפורטפוליו היא חינמית, כאשר אין שום דרישות מגבילות בנוגע לאופי הצילומים או למושאי הצילום.

רוצים אתכם. מגזין Vanity Fair מקבוצת Conde Nast
רוצים אתכם. מגזין Vanity Fair מקבוצת Conde Nast

ב־Wix מקפידים על שיתופי פעולה מגניבים הממוקדים לקהל היעד הרלוונטי בכל השקה של שירות חדש. כך למשל, בהשקת הפלטפורמה הייעודית שלהו למוזיקאים הם שיתפו פעולה עם יוטיוב. הפעם הם פנו אל מגזיני הלייף המובילים. "אנחנו מאוד מתרגשים לשתף פעולה עם Wix בפרויקט הזה, ולתת לצלמים שמעוניינים בחשיפה בינלאומית את הפלטפורמה להציג את העבודות שלהם בפני מיליוני קוראים", אומר ג'וש סטינצ'קומב, מנהל שיתופי הפעולה ב־Condé Nast. "הקבוצה שלנו ידועה בתוכן הבלתי רגיל שלה וביכולת לזהות ולטפח טאלנטים יצירתיים".

צלמים המעוניינים להשתתף בתחרות יכולים להירשם ולהגיש את הפורטפוליו שלהם כאן, עד 9.8. הזוכים יוכרזו רשמית ב־25 באוגוסט, ואז יוזמנו לארצות הברית לצלם את השערים.