לזרוק או לחבוק: סקאזי מכה אותנו מתחת לחגורה

מה הקשר בין שפם נשי, מבוכים ודרקונים והדי.ג'יי הרותח סקאזי? חגורה אחת שאיכשהו לא נותרה בגדר סטוץ חד פעמי

סקאזי
סקאזי
19 בנובמבר 2013

סקאזי (אשר סוויסה), אייקון עולמי וכוכב טראנס שמדורג במקום ה־85 ברשימת מאה הדי.ג'ייז הטובים בעולם של מגזין הקלאבינג DJ MAG, מבתק את בתולי המדור שלפניכם רגע אחרי שהפך לרווק לוהט כלחמנייה של שש בבוקר באבולעפיה. אם תצליחו להתרכז, ותסתכלו ממש מקרוב, תראו את האיבר שטייל עם סקאזי בכל העולם, ונכח בסיטואציות שבהן זבובים על הקיר היו מאבדים את עצמם לדעת. אנחנו מדברים, כמובן, על חגורת הבאטמן המפורסמת, שמוכיחה שוב שמתחת לכל גבר קשוח ובלתי מתמסד מסתתר נסיך שרק רוצה להציל אותך עם הבאטמוביל שלו.

התאימה לרכב. חגורת הבאטמן של סקאזי (צילום: זיו שדה)
התאימה לרכב. חגורת הבאטמן של סקאזי (צילום: זיו שדה)

דבר ההגנה:

"החגורה נקנתה יחד עם הרכב שלי. הצבעים שלהם התאימו, וכבר שנתיים שהיא השומרת שלי. בגדול כבר רמזו לי להעיף אותה בעבר, אבל עכשיו אני פונה למקצוענים: האם לזרוק אותה או לחבוק אותה לעוד שנים ארוכות?".

פסיקת המערכת:

אוי, אשריקו (עכשיו כשהתקלחנו איתך אנחנו יכולות לקרוא לך אשריקו, נכון?), מדובר פה בדילמה קלה כלינדזי לוהן אחרי ארגז שמפניה: את הרכב – לחבוק, את החגורה – מהר לזרוק!

במעמדך אולי מותר לך לעשות מה שבא לך, אבל יש קודים משותפים לכל גברברי העולם באשר הם – בין שמדובר בהייטקיסט עלוב או בדי.ג'יי מלא גרוב – את פנטזיות הקומיקס שלכם אתם חייבים להסתיר מאתנו, ממש כפי שאנחנו מסתירות מכם את העובדה שנולדנו עם שפם שדורש תחזוקה דו חודשית. העולם כבר יודע שאתה סוג של גיבור על, אבל יש שלב שבו צריך להבין שלא כל מה שמדליק אותנו צריך להיות מוצג לראווה, בטח כשזה קשור לאנשים מעופפים (או להרכבת טיסנים, או למבוכים ודרקונים). חוצמזה, אתה היצוא הכי מוצלח שלנו, הבר רפאלי של עולם הטראנס, אז מה אתה רוצה שיחשבו עלינו, היהודים, בזמן שאתה משקשק את אבזמך בתפוצות? שאנחנו מדינה מדברית בלי אינטרנט שתושביה נאלצים לשמור את החגורה מהבר מצווש משום שאינם יכולים להפניק את עצמם ב־Asos? בשביל מה אתה צריך את האחריות הכבדה הזו על החלציים (הגם ככה כבדים) שלך?

ורק למען הסר ספק – את החגורה הזו לא רק שאסור לך ללבוש, אסור לך לעשות בה כל שימוש אחר. הדבר האחרון שבחורה רוצה הוא סימן של עטלף בישבן.

עבודת שירות:

תן לנו להמליץ לך על אלטרנטיבה ראויה למעמדך ולמכנסיך: חגורה מבית נודי ג'ינס שאותה תוכל לרכוש ברשת סטורי. נכון, היא פחות אינפנטילית, ויש שיאמרו שגם עם פחות נוכחות. מצד שני, אתה פאקינג סקאזי, בן אדם! כמה עוד נוכחות אתה צריך?

חגורה מבית נודי ג'ינס, 289 ש"ח, להשיג ברשת סטורי
חגורה מבית נודי ג'ינס, 289 ש"ח, להשיג ברשת סטורי

עקבו אחרי סקאזי באינסטוש (וספרו לנו אם הוא הקשיב לעצתנו):