מכוונים גבוה: שיתוף פעולה בין Adika לאספנית הוינטאג' איילת גלאור

שיתוף הפעולה בין אתר האופנה Adika לאספנית הווינטג' בעלת הטעם המשובח איילת גלאור מבטיח שכולנו נעמוד בתור לקופה

עדי גלאור לאתר Adika. צילום: דנה קרן
עדי גלאור לאתר Adika. צילום: דנה קרן
23 באוקטובר 2014

אחרי תקופה ארוכה של מינימליזם אופנתי, חיבה לנורמליות ותחושה שמתלבשים בעיקר בשביל להיטמע בקהל ולא בשביל להתבלט – מתחילה השיבה למראות מגובבים ואקלקטיים שאמנם מרכיבים חלק משמעותי מהסגנון של רבות מאיתנו, אבל לא נחשבו לאחרונה כ"אופנה".

בחודש התצוגות האחרון שב הווינטג' כטרנד. תצוגות רבות של הבתים הגדולים, מגוצ'י ועד ללואי ויטון, התרכזו במראה סבנטיזי מובהק. לנשים שרוצות להיערך מראש לקיץ הבא, או רוצות להתחיל ללבוש הטרנד כבר עכשיו, או פשוט אוהבות לערבב יחד השפעות מעשורים קודמים – יסייע רבות שיתוף הפעולה המתקרב בין אתר האופנה Adika לאספנית הווינטג' איילת גלאור.

עבר הרבה זמן מאז נסגרה סטלה – חנות הווינטג' של גלאור ברחוב אחד העם. יש הרבה חנויות יד שנייה בעיר וחלק ניכר מהן אפילו מוצלחות מאוד; אך סטלה העניקה גם אווירת הבוטיק המוקפדת – הן בהיצע והן בחוויית הרכישה – שהיום חסרה ומעוררת געגוע אם כי התקיימה באופן חלקי גם בחנות האטסי שהקימה גלאור לאחר סגירת שערי הבוטיק הפיזי.

שיתוף הפעולה עם Adika יעורר מודעות גדולה יותר לפועלה בתחום וגם מוסיף עוד נקודות זכות לאתר האופנה החזק שניגש לכל קטגוריה חדשה ברצינות ותוך שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע בעלי אמירה; כמו בקולקציית מידות פלוס שהורכבה עם ריי שגב.

האוסף של גלאור לאתר יורכב ממגוון פריטי לבוש ואביזרים – חלקם בדידים וחלקם חלק ממערכות לבוש שלמות; וטווין סטים שמקורם בשנות ה־50־90. גלאור – כחובבת אופנה גבוהה ומותגים אירופיים איכותיים – תעניק ייצוג לבתים כגון ג'וצי, בלמין ומוסקינו בימים הטובים יותר שלהם. הקו המנחה של האוסף הוא הטעם של גלאור, שנוטה תמיד לעבר הקצה של גלאם – צבע עז או שחור דרמטי – מה שמבטיח שכל פריט מהאוסף יהיה מהסוג שנושאים הצהרה חזקה ולא נבלעים ללא חזור במלתחה.

229־1,199 ש"ח, החל מ־28.10  באתר Adika