מעטפת של סטייל

המותג ביקל מציג קולקציה חורפית

ביקל
ביקל
24 בנובמבר 2013

תמיד היה נדמה שהמותג ביקל נע לפי מקצב משלו בשוק המקומי. לא היה מדובר רק בשלווה ששידרו בגדי המותג, שהחל כמותג של בגדי יוגה, אלא גם באופן ההתנהלות העסקית שכללה בעיקר שחרור של קולקציות חד שנתיות וקייציות בעיקרן, שהוצגו בעיקר בחנות הסטודיו החבויה באחד הרחובות הקטנים של נווה צדק ומאוחר יותר בבוטיק שנפתח ברחוב שבזי שבשכונה.

אבל השנה החדשה מביאה איתה שינוי משמעותי עבור המותג בן ה־15 שנה, לאחר שחברת קום איל פו לקחה אותו תחת חסותה כמותג בת, שאותו תמשיך לנהל באופן מעשי וקריאטיבי המייסדת ומעצבת הבית טל אנג'ל. אף על פי שביקל נהנה מאוטונומיה תחת המטרייה של קום איל פו, כבר ניתן להרגיש בשינוי בגישה העסקית, כשלראשונה מאז שנוסד מציג העונה המותג קולקציית חורף מלאה בת 40 דגמים (זאת לאחר מיני קולקציה ראשונה לעונה הקרה שהציג המותג לפני כשנתיים, שאותה דגמנה כזכור הזמרת ריף כהן). כהשראה לאוסף בחרה אנג'ל ברעיון המשרת היטב את האופי הנינוח של המותג – ההתעטפות – ופנתה לשם קבלת השראה לעבודותיהם של צמד האמנים הסביבתיים קריסטו וז'אן קלוד, שנודעו בעיקר בזכות עבודותיהם שעוטפות מבנים ציבוריים ביריעות בד עצומות, ביניהם מבנה הרייכסטאג בברלין וגשר הפון נף בפריז.

הכי שנה שעברה, אבל לא התאפקנו – צפו בסרטון קולקציית קיץ 2012 של ביקל:

הדגמים המוצלחים באוסף הם אלה שלוקחים את הרעיון עד הסוף – כמו במקרה של שמלת חולצה באורך מלא שחלקה התחתון מורכב מכיווצים הנפתחים בתחתיתה לעודף בד ניכר, או מעיל שחור בגזרת פקעת שמעלים את צללית הגוף לחלוטין. עם זאת מרבית הפריטים הם גרסה מעט חורפית יותר בגווניה לדגמי חולצות, טוניקות ושמלות מהרפרטואר שהלקוחות הקבועות של ביקל אוהבות ומכירות, חלק לא מבוטל מהם עשויי מבדים קלים מספיק בשביל למשוך איתם גם לעונת האביב, ועבור מי שהסגנון הנעים הזה הוא כוס התה הצמחי שלה – גם כמה עונות קדימה.

240־890 ש"ח, שבזי 54 תל אביב וחנויות המותג (לאיתור החנות הקרובה בקרו באתר המותג bikaleh.co.il)