נעליים מחשמלות ועוד דברים שעשו לנו את זה השבוע

יריד מעצבים שירוקן את הארנק וימלא את הארון, מותג התכשיטים המקומי שהתאושש, נעלי נוודים של אדידס ועוד כמה דברים שעשו לנו את זה השבוע

הקולקציה של שני לקס ומישה גת (צילום: גיא נחום-לוי)
הקולקציה של שני לקס ומישה גת (צילום: גיא נחום-לוי)

 

כוכב הצפון

בעיתוי המושלם לאסקפיזם, הלוא הוא סוף השבוע, נוכל לשוב ולהתעסק בדילמות קיומיות כמו איזה צבע הולם אותנו יותר והאם כדאי לקחת מדיום או סמול, הודות ליריד האופנה Ready to Wear. מי שככל הנראה יגרום לכיסים שלנו להתרוקן ולארון להתמלא הוא המותג Northern Star של המעצב נדב רוזנברג, שמציג העונה את הקולקציה הטובה בתולדותיו. ההשראה לקולקציה היא מעבודותיו של האמן האפרו־אמריקאי קהינדה וויילי, שידוע כאחד שאוהב להוציא כדורסלנים וראפרים מפורסמים מהסביבה הטבעית שלהם ולעטוף אותם בעיטורי רוקוקו ופרחים. רוזנברג לקח את אלמנט חיתוכי הלייזר, מוטיב המזוהה עמו כמעצב, והעניק לו הקשר חדש באמצעות משחקי שזירה והשחלה שיצרו מרקם מתעתע תלת ממדי, שמעטר שלל שמלות נהדרות וסווטשירטים מרהיבים לשני המינים.

Northern Star,ל440־1,590 ש"ח (לפני הנחה), יריד Ready to Wear, חמישי־שבת, בית ציוני אמריקה, אבן גבירול 26

היציאה הכי מוצלחת של המעצב נדב רוזנברג (צילום: אסף עיני)
היציאה הכי מוצלחת של המעצב נדב רוזנברג (צילום: אסף עיני)

 

נא להסתדר בזוגות

גירל קראש הדדי גרם למעצבת הנעליים שני לקס ומעצבת האופנה מישה גת, מהקולות היותר רעננים בסצנה המקומית, להסתדר בזוג ולאחד כוחות באירוע חד פעמי. בסוף השבוע הקרוב הן ינחתו בבית רומנו על רקע די.ג'יי סט פמיניסטי ובועט עם סמפלים נדירים, דגמים שטרם נראו והנחות משמחות של עד 20 אחוז. אנחנו שמנו עין על שני דגמי הנעליים החדשים של לקס, העונים לשמות "תלמה" ו"לואיז" ומצוידים בשרוכים, עקבים שמנמנים ומרובעים, אימום מחודד וכתם צבע בגוון טורקיז מחשמל.

שני לקס ומישה גת, 280־1,080 ש"ח, חמישי־שבת, בית רומנו, דרך יפו 9

שני לקס ומישה גת (צילום: גיא נחום-לוי)
שני לקס ומישה גת (צילום: גיא נחום-לוי)

 

ושוב איתכם

שנת 2016 התחילה על העוקם, אבל יש מי שבשבילו עצם קיומה הוא סימן להתיישרות. בני הזוג גינת וישגב מויאל־רותם, המוכרים יותר כמותג התכשיטים המקומי Hot Crown, מצאו עצמם בקיץ האחרון מטאטאים את רסיסי חלומותיהם בעקבות גנבת ענק מהסטודיו שלהם שנזקיה נאמדו בכ־100 אלף ש״ח. בעזרת קמפיין מימון יעיל ברשת הצליחו השניים לחזור ולעמוד על הרגליים ואף חנכו לאחרונה חנות ראשונה ועמה קולקציית טבעות שעושה חשק להיקשר מחדש.

Hot crown,ע100־7,000 ש"ח, דיזנגוף 209 ובאתר

מתחילים מחדש. Hot crown (צילום: איה ווינד)
מתחילים מחדש. Hot crown (צילום: איה ווינד)

 

נוודות מודרנית

חסידי אדידס המושבעים, פנו מקום בארון לכבוד NMD – הדגם החדש מבית אימפריית אופנת הספורט הגרמנית שמאיים להפוך את נעלי הסטן סמית' הלבנות לחדשות ישנות. השם הוא נגזרת של Nomad ("נווד") ומכוון לצי הנוודים המודרניים המהלכים בעולם כשלרגליהם שלושה פסים. העיצוב נשען על פרשנות מחודשת לדגמי עבר והמסר חד וחלק: צעד קטן למביני העניין, חור ענק בארנק.

אדידס NMD,ן900 ש"ח, בחנויות הרשת ובחנויות הנבחרות

קומו והתהלכו בשנקין. אדידס NMD (צילום: יח"צ)
קומו והתהלכו בשנקין. אדידס NMD (צילום: יח"צ)

 

הכן ביתך

עד שיגיע היום שבו נתעורר זהובי שיער ותל אביב תתכנה קופנהגן, רשת סוהו תאפשר לנו להתנחם במוצרים החדשים והמלהיבים של בלומינגוויל. בימים אלה תופס את מקומו על
המדפים המותג הדני הוותיק ונוטף השיק ומציג פריטי עיצוב לבית, כלי אוכל והגשה, מוצרי טקסטיל, רהיטים קלים ואביזרי נוי במחירים בינוניים פלוס. בהמשך יהגרו לכאן גם רהיטים במשקל כבד ומוצרים לילדים.

Bloomingville,ר1,129-10 ש"ח, ברשת סוהו ובאתר

Bloomingville ברשת סוהו (צילום: יח"צ)
Bloomingville ברשת סוהו (צילום: יח"צ)