עד קאן: הטוב, הרע והמכוער #1

מירי נגד מירי, חתולה מפוחלצת של מעצב על והארטיק שיעשה לכם בחילה תמורת 250 יורו. רוני ודנאי מסכמת את הדברים שעשו וביאסו לה את השבוע

קולקציית התיקים של מוסקינו ומגנום. צילום: יח"צ חו"ל
קולקציית התיקים של מוסקינו ומגנום. צילום: יח"צ חו"ל
18 במאי 2017

הטוב: מירי פסקל Vs מירי רגב

מי תיאר לעצמו שיממה אחת תניב כל כך הרבה רגשות קשים: אירוסמית' מאיימים להפוך את מופע הפרידה שלהם למרצ'נדייז בלונדיני צורם, מירי רגב מדגמנת לאומנות במעטה של אמנות על השטיח האדום בפסטיבל קאן, ואם כל זה לא מספיק, אז הבוקר התבשרנו ששנת 2016 החליטה לקפוץ לשכונה ולומר שלום, או ליתר דיוק, להתראות, ולעשות שאט דאון לכריס קורנל.
ואז הגיעה מירי פסקל, ובמחי אודרוב אחד הצליחה להפיח קצת הומור בכל הכאוס הזה. יש אותך בעוד מידות?

מה שהיא אמרה. מירי פסקל עושה מירי רגב (אילוסטרציה על צילום של אלי סבתי)
מה שהיא אמרה. מירי פסקל עושה מירי רגב (אילוסטרציה על צילום של אלי סבתי)

הרע: החתולה של קרל לגרפלד מוצעת למכירה אונליין

קרל לגרפלד מוכיח מחדש את פסיכיותו של העם הגרמני. מעצב העל הציג כבר לפני כמה חודשים את המחווה המקריפה שלו לחתולתו האהובה – בובה פרוותית המזכירה פוחלץ בדמותה של החתולה הסיאמית העונה לשם שופט. על פי מגזין Dazed and Confused בשבוע הבא יהפוך העסק למסחרי, והחל מיום שלישי (23.5) תוכלו לרכוש נתח חתולי משלכם באתר האופנה StyleBop. הגרסה הבובתית תיוצר בכמות של 2,000 יחידות ותימכר ב-420 ליש"ט. לא פלא שאנחנו כאן במערכת תמיד העדפנו כלבים.

קריפ-קוטור. קרל ושופט לגרפלד (הצילום לקוח מהאינסטגרם של קרל לגרפלד)
קריפ-קוטור. קרל ושופט לגרפלד (הצילום לקוח מהאינסטגרם של קרל לגרפלד)

המכוער: מוסקינו ומגנום בשיתוף פעולה סר טעם

ושוב מקאן לכאן – אם חשבתם שהפיאסקו של פסטיבל הקולנוע הצרפתי עוצר בירושלים, טעות מרה בפיכם. ליטרלי. הרי שאם אפשר לנצל את המסגרת בשביל לקרוע ממנה את היצירה ולהכניס במקומה ניצול ציני במעטה של שמלה, או, לחילופין, למכור את המוזיקה ואת הנשמה בעבור נזיד עדשות זולות – אז למה לא לסחוט עוד קצת את הלימון, או במקרה הנ"ל את הארטיק?

אחרי קולקציות הברבי, הפאסט פוד והגרפיטי, שלכאורה התיימרו לבקר את תרבות הצריכה אך בפועל עודדו אותה רק להמשיך לתקוע, מגיעה עוד קולקציה סרת טעם מבית האופנה האיטלקי מוסקינו, והפעם בשיתוף חברת מגנום ודוגמנית העל קארה דלווין. שיתוף הפעולה הושק במהלך הפסטיבל ושווק כאחת האטרקציות העיקריות שבו (מגנום היא רזידנטית קבועה בקאן).

הקולקציה היא קולקציית קפסולה המבוססת על תיק Tote פלסטיקי להחריד שמגיע בשבע וריאציות שנבדלות ביניהן בצבע ובאיור. הגוונים צעקניים בהתאם, וכך גם החיות המצוירות שמתענגות על הארטיק השמנמן שבידן במפגן שמעורר כל דבר אפשרי חוץ מאשר תיאבון. הקולקציה נולדה מתוך הרצון "לעודד אנשים לשחרר את הצד החייתי שבהם, להעז ולקחת סיכון", כך מלמד הקומוניקט שמצטט את סקוט, המנהל האמנותי של בית האופנה ואת דלווין, הדוגמנית המגניבה שהפכה לשחקנית בינונית שהפכה למנג'סת מקצועית.

סקוט הוסיף שקולקציית התיקים "מעבירה את הגישה הלא מתאמצת וחסרת הפחד שמשותפת למוסקינו ולמגנום". בהתחשב בכך שהתיקים שמוצעים באתר הבית של מוסקינו נמכרים ב-250 יורו לחתיכה, המסר לגמרי עובר בהצלחה. דלווין הצטרפה וייחלה שהפרויקט "יעורר באחרים השראה לחבק את האטיטוד חסר הפחד שלהם". בי זה באופן אישי עורר השראה לחבק את האסלה.

לא טעים בכלל. קולקציית התיקים של מוסקינו ומגנום (צילום: יח"צ חו"ל)
לא טעים בכלל. קולקציית התיקים של מוסקינו ומגנום (צילום: יח"צ חו"ל)