עסקת חבילה: אפליקציית גריינדר משיקה ליין הלבשת ספורט

אפליקציית ההיכרויות לגייז גריינדר מציגה לראשונה קו הלבשה. בתפריט: בגדי ים, מכנסי ריצה, גופיות, תחתונים ועוד שלל פריטים שכיף לקרוע איתם את התחת בחדר כושר

Varsity Collection. צילום: יח"צ
Varsity Collection. צילום: יח"צ
18 באוגוסט 2016

בעיתוי המקביל להתרחשויות האולימפיות בארץ הסמבה והקרנבלים משיקה אפליקציית הדייטינג לגייז גריינדר (Grindr) קולקציית ביגוד ראשונה. "קולקציית הנבחרת" (Varsity Collection), כפי שבחרו לקרוא לה, כוללת 29 פריטים בהשראת עולם הפופ הקווירי מחד גיסא ויוון העתיקה מאידך גיסא, בהם מעילי רוח, גופיות, מכנסי ריצה, קפוצ'ונים, טי שירטס קצרצרות, בנדנות, סיכות דש, בגדי ים ותחתונים.

קשה להתעלם מהפיתוי לשייך את המהלך האופנתי לניסיון נוסף של גריינדר לבדל את עצמה ממתחריה הישירים שצצים לה חדשות לבקרים מאז הקמתה בשנת 2009. עם זאת הצצה חטופה בהיסטוריית הפעילות של האפליקציה עשויה למוסס את נקודת המבט הצינית, שכן היא כוללת עשייה מרשימה למען הקהילה הלהט"בית: החל ממתן מידע שימושי בנושאי בריאות ומין בטוח, דרך סיוע למחפשי מקלט סוריים וכלה בתרומת ההכנסות ממכירת פריטי הקולקציה החדשה ל־Athlete Ally – עמותת הסברה הפועלת למניעת הומופוביה בספורט.

Varsity Collection. צילום: יח"צ
Varsity Collection. צילום: יח"צ

מי שחשקה נפשו אפוא בגופייה לבנה עם הדפס מוזהב של אל יווני (48 דולר), בקפוצ'ון כותנה שחור (88 דולר) או בתחתונים עם המסר הנוקשה Harderי(30 דולר), ייאלץ להמתין בסבלנות שבועיים לפחות, משום שכל פריט מודפס על פי הזמנה. על הדרך תיאלצו להיפרד מעוד כמה שטרות בגין מסים ועמלות מכס, ואם תיענו להמלצתם של מפתחי האפליקציה לאבטח את המשלוח, תתבקשו להוסיף עוד 40 דולר – מה שמייקר משמעותית את העסקה. תמיד אפשר ללכת על האפשרות החינמית ולהסתפק בבהייה במסך.

25־130 דולר, באתר