למי קראת פרח? עשרה פריטים שווים המבשרים את בוא הקיץ

אין כמו הדפסים פרחוניים בשביל לבשר למלתחה על בוא האביב, זריקה של רענון אחרי תקופה של מרקמים סגריריים, צבעים מעושנים ומלנכוליה חורפית. אספנו בשבילכם את הפריטים השווים שתמיד יהיו רלוונטיים

משב רוח קיצי במלתחה שלכם
משב רוח קיצי במלתחה שלכם

נשים:

1 שמלה – זארה

פריטי הלבוש המלבלבים תמיד יעשו לכן טוב, ובין שנוכחותם מסיבית או מעודנת, הם תמיד ישמחו את הארון שלכן. על השמלה העדינה של זארה תוכלו לסמוך יותר מעונה. מודבר בבחירה מכובדת לליל הסדר.

ZARA. צילום: יח"צ
ZARA. צילום: יח"צ

369 ש״ח, להשיג בסניפי הרשת

[tmwdfpad]

2 חולצת מעטפת- קסטרו

יש הרבה מאוד חיוּת בחולצת המעטפת של קולקציית המסלול של קסטרו, ומשולבים בה באופן מופלא אנרגיות של קיץ, אהבה, בוהמייניות נוסח שנות ה־70 ותווים יפניים בחסות יסודות הקימונו המשולבים בגזרתה. המפתח העמוק ואלמנט המעטפת מחמיאים, וההדפס באדום עמוק ״מדמם״ לתוך הרקע הלבן ויוצר גווני ביניים ורודים שמעניקים לה עומק מעניין אך מראה קליל וכיפי.

קסטרו קולקציית מסלול. צילום: נטלי זריקר
קסטרו קולקציית מסלול. צילום: נטלי זריקר

259 ש״ח, להשיג בסניף דיזנגוף סנטר של קסטרו ובחנות האון ליין.

3 משקפי שמש – פרנסיס קליין

כל משקפי השמש של פרנסיס קליין מעוצבים ומיוצרים בספרד, בעבודת יד, לרוב בצבעוניות מטריפה. דווקא הדגם הפרחוני באוסף הקיץ החדש הוא אחד השלווים והרגועים בדגמי המותג: קישוטי הפרחים עשויים קריסטלים ואבנים קטנות, המסגרת מותחת את גבולות דגם WAYFARER האיקוני של רייבאן לצורה חתולית מרומזת. הצבעים צבעי חום וירוק, והידיות נראות כאילו נחתכו מגזע עץ.

פרנסיס קליין. צילום: אבי ולדמן
פרנסיס קליין. צילום: אבי ולדמן

2,990 ש״ח, להשיג בורובל אופטיק בוטיק, דיזנגוף סנטר.

4 מכנסי פיג׳מה – אינטימה

מכנסי פיג׳מה משתייכים בדרך כלל לאחת משתי קטגוריות: אלה העשויים אריג עם עיטור קונטרסטי ומצטרפים לחולצת פיג׳מה בסגנון תואם – פריטים שהסקס אפיל שלהם עולה במפגש עם גוף נשי; והנחשקים הרבה פחות – אלה שעליהם הדפסים חמדמדים, לבבות או כוכבים צבעוניים. מכנסי הפיג׳מה הפרחוניים של אינטימה הם טייק רענן על הפריט הנוח, ובשילוב גופיית סבא או חולצת טי לבנה תרכיבו לכן תלבושת בית נהדרת לבוא האביב.

אינטימה. צילום: דני מילר
אינטימה. צילום: דני מילר

139 ש״ח, להשיג בחנויות הרשת

5 נעלי עקב –  chie mihara

נעלי עקב בגזרת פיפ טואו של שנות ה־50, פרח קטיפתי אדום בתפקיד צמיד קרוסאז׳ לבהונות, עלי כותרת שנגזרו מאותו החומר ובאותו הגוון, וגפה ירקרקה מעור שהופכת את העסק לטיפה יותר סוריאליסטי.

Chie Mihara. צילום: שני סקרלט קגן
Chie Mihara. צילום: שני סקרלט קגן

1,590 ש״ח, להשיג בקום איל פו

גברים:

6+7 חולצת פולו של H&M ובגד ים מבית קסטרו מן

בעונות קודמות נחשבו חולצות האלוהה – חולצות הוואי מכופתרות – לשיא הטרנד. העונה הדפסי הפריחות הטרופיות, האופייניות לפריט הבעייתי, יוצאות מגבול חולצת האוברסייז ומכסות מבחר פריטים. הרקע הצעקני הוחלף בסביבה שחורה שהופכת את הדפוס המצועצע למסתורי משהו. מדובר בנוסח גברי יותר, אם תרצו, לחגיגת האלוהה המסורתית. שני פריטים של תת הז׳אנר שהתחבבו עלינו במיוחד הם חולצת הפולו של H&M בצווארון ובגימור שחור, ובגד ים בסגנון מכנסי הגולשים של קסטרו שבו הפריחה מגיעה בצבעי אדמה כמעט מלנכוליים.

H&M. צילום: הנס מוריץ
H&M. צילום: הנס מוריץ

חולצת פולו – 99 ש״ח, להשיג בחנויות רשת H&M

קסטרו מן בגד ים. צילום: אודי דגן
קסטרו מן בגד ים. צילום: אודי דגן

בגד ים – 129 ש״ח, להשיג בחנויות רשת קסטרו

8 כובע – HUF

הדפס פרחוני הוא כנראה הדבר האחרון שתצפו למצוא על כובע הקסקט, במיוחד על כובעי הקסקט של מותג הסטריט HUF, המזוהה עם תרבות הסקייטרים' אך שילוב הדפסי הפרחים ובד השמברה הג׳ינסי יוצר פריט שקשה להתכחש לקוליות שלו. מומלץ לשלבו עם חולצה בדפוס פרחוני, משבצות או פסים צבעוניים, לחגיגה של צבע.

HUF. כובע טאי דאי פרחוני. צילום: יח"צ
HUF. כובע טאי דאי פרחוני. צילום: יח"צ

200 ש״ח, להשיג בחנויות HUF

9 נעליים – טומי הלפיגר

אפשר לסמוך על מותג לייף סטייל אמריקני ותיק כמו טומי הלפיגר שייצרו בו את נעלי החופשה המושלמות: הכלאה בין סניקרס לנעל אספדריל שמתייצבת על סוליית קש קלועה בגוון טבעי, גפה מאריג אוקספורד עשיר והעדר שרוכים. כל אלה יוצרים מראה נונשלנטי ועוזרים להעיף אותן מהרגליים ברגע שמגיעים לחוף הים או לבריכה.

טומי הילפיגר. צילום: יוהאן סנזי
טומי הילפיגר. צילום: יוהאן סנזי

349 ש״ח, להשיג בחנויות טומי הלפיגר

10 חולצת סריג – אסוס

במגמה להקשחת הדפסי הפרחים לקהל הגברי בולטת חולצת הסריג הנעימה והרכה של אסוס. יש בה משהו נוסטלגי ואפילו טיפה רדיקלי. הפרחים האדמדמים על הרקע הכחול הם חלק מדוגמת הסריגה, ויש בהם אפקט נעים של משהו המוטבע בתוך הבגד. הם מפוזרים באופן המדמה טפט וינטג׳ חמים ונעים. גימורי סריג הפטנט מחבקים את הזרוע ואת שרירי הבטן.

ASOS. צילום: יח"צ
ASOS. צילום: יח"צ

135 ש״ח, להשיג ב־asos.com