הקולקציה הקליגרפית של פרסול נחתה בתל אביב

פול אנטוניו הוא לא רק הקליגרף הבית של בית המלוכה הבריטי, הוא גם אחראי לקולקציה הקליגרפית המיוחדת של מותג המשקפיים פרסול

פרסול. צילום: יח"צ
פרסול. צילום: יח"צ
18 בינואר 2017

פול אנטוניו, קליגרף ממוצא טרינידדי המתגורר ופועל בלונדון, נחשב לאחד המובילים בתחומו בעולם. הוא עובד באופן שוטף עם עיתונים ומגזינים כגון "הגרדיאן" ו"דייזד אנד קונפיוזד", מעצב את ההזמנות לתצוגות של בתי אופנה סופר נחשבים כגון שאנל, דיור וברברי, ואפילו אוחז בתואר קליגרף הבית של בית המלוכה הבריטי. בשביל שלא ישעמם לו, חלילה, חבר אנטוניו למותג המשקפיים האיטלקי פרסול ויצר קולקציית קפסולה בסימן קליגרפיה, הלוא היא אמנות הכתב.

פרסול. צילום: יח"צ
פרסול. צילום: יח"צ

פרסול_צילום_יחצ_חול_מחיר_1070_שח__(2)_P

 

הקולקציה שנחתה השבוע בתל אביב כוללת ארבעה דגמי משקפי שמש ודגם אחד של משקפי ראייה בצבעים שונים – כולם על טוהרת היוניסקס, כמיטב המסורת הפרסולית. הקליגרפיה באה לידי ביטוי בפרשנויות גרפיות מעודנות, נוסח קווים וחריצים עדינים שכאילו נחרטו באמצעות עט לאורך גשר האף וידיות המשקפיים. השוס האמיתי נמצא בצירי הידיות שלרוב משובצים בחצים מתכתיים (סימן ההיכר של המותג) ולוטשו הפעם באופן המדמה ראש של עט נובע.

פרסול. צילום: יח"צ
פרסול. צילום: יח"צ
פרסול. צילום: יח"צ
פרסול. צילום: יח"צ

תהליך העבודה בפרסול על הקולקציה החדשה. צילום: יח"צ

מהדורת הקליגרפיה של פרסול, 850־1,200 ש"ח, להשיג בסטורי שרונה וברשת איי אופטיק