צו השעה: מיכאל יואבוב משיק קולקציית קיץ אופטימית

קולקציית הקיץ של מיכאל יואבוב לא מפחדת מאופטימיות וצבע. שאנחנו נתנגד?

קולקציית הקיץ של מיכאל יואבוב. צילום: שי בורוכוב
קולקציית הקיץ של מיכאל יואבוב. צילום: שי בורוכוב

בתקופה שבה המעצב מיכאל יואבוב חוגג שנה להקמת המותג MY by Michael Yuabov הוא נקרא בצו 8 לאזורים שבהם העיסוק ביופי ובאסתטיקה הוא הדבר האחרון שמישהו חושב עליו, והדבר מעיד על המקום שבו אנחנו חיים. את המצב הנוכחי ואת התקווה לסיומו הוא ניבא באופן קוסמי כמעט עוד כשעבד על קולקציית הקיץ הנוכחית, "הבוקר שאחרי הסערה".

במקור התייחס המעצב לבגדי הקיץ שמגיעים למלתחה שלנו אחרי תקופה סגרירית מבפנים ובחוץ ומאירים אותה בצבע, בקלילות ובשפע של בד – אך בתקופה כזו אפשר ואפילו מומלץ להיאחז בדפוסי הפרחים, בקלות הדעת של שמלות האוהל הנדיבות באריג, ובעדינות של רבים מהדגמים כעוגנים של אופטימיות.

צילום: שי בורוכוב
צילום: שי בורוכוב

כמו בקולקציות הקודמות של יואבוב, הגזרות ובחירות הבדים הן נשיות ובשלות: שמלות מקסי מאריג אטום שנגזר ביד נדיבה ושמחובר במעלה הטורסו לאריג שקפקף מעוטר דפוס עלי כותרת כהים; חולצות מכופתרות בגזרות שמתחשבות בחזה; מכנסי סקיני צרים אך לא הדוקים מדי שמחמיאים יותר משהם מבליטים.

ליואבוב אין פחד מצבע, ובקיץ זה הוא בוחר בעיקר פריטים המודפסים בגוונים חזקים של כתום, אדום וירוק שמעניקים קיק מעניין לגזרות הקלאסיות יותר באוסף ותעתוע מאזן לקולקציה כולה.

לכבוד חגיגות השנה תוצע הקולקציה בכללותה ב־50 אחוזי הנחה בסטודיו המעצב עד סוף החודש, הקישון 15/5, בתיאום מראש 7326111־050