קולקציה חדשה לנעלי Vans בהשראת "צעצוע של סיפור"

באז שנות אור, זה הזמן להתארגן על סקטבורד ולהתפאר בשרוול קעקועים כי חברת הנעליים Vans יוצאת בקולקציה מיוחדת שמושפעת מהסרט "צעצוע של סיפור"

נעלי וואנס יח"צ
נעלי וואנס יח"צ

מזמן לא שמענו על קולקציה חדשה של Vans, אבל לא לדאוג, כי הנה זה מתחיל שוב: הקולקציה החדשה של המותג היא תוצר חדש של שיתוף הפעולה ארוך השנים של Vans עם דיסני, והיא תספק לכל הסקייטרים בשכונה את היכולת להתלבש בבגדים בהשראת הצועצועים האהובים על הילד אנדי ואף יתרה מכך – את היכולת להפגיז בבית הספר בנעליים עם הדפס של וודי, באז, העלמה בו פיפ והחייזרים.

 

נעלי וואנס יח"צ
נעלי וואנס יח"צ

 

הקולקציה, שנמכרת בישראל בסניפי Vans וכן ברשת "סטורי", כוללת בין היתר שלושה עיצובי נעליים ברוח וודי:  דגם אחד מעדכן את מגפי הבוקרים של וודי והופך אותם לסניקרס, דגם נוסף כולל כתמי פרה בצדי הנעל ופסי צד ושרוכים חומים מעור, ודגם אחר משלים את מבחר הפריטים עם הדפס וודי על קנבס בצבע ג'ינס.

נעלי וואנס יח"צ
נעלי וואנס יח"צ

 

בנוסף, הדפס של באז שנות אור, מגן החלל הגיבור, מעטר זוג נעליים אחד, וזוג אחר כולל עוצב בקולור – בלוק התואם לחליפת החלל של באז, עם סוליה ושרוכים סגולים ועם פסי צד, כיסוי אצבעות וכיסוי עקב בצבע ירוק זרחני. עוד בקולקציה: חולצות בייסבול, פליס, כובעי בייסבול ותיקי גב. האקססוריז לגברים כוללים תיקי גב, כובעי מצחייה, גרבי ספורט ובוקסרים.

נעלי וואנס יח"צ
נעלי וואנס יח"צ

 

הקולקציה כוללת כמובן גם פריטים לנשים כמו נעליים בגימור נקודות ותחרה בהשראת העלמה בו פיפ וגם המעריצים הקטנטנים של הסרט יוכלו להפגין חיבה עם הדפסים על דגמי פעוטות.

 

קולקציית שיתוף הפעולה Vans x Disney® PIXAR Toy Story

טווח מחירים: 349-499 ₪