קח מקל, קח תרמיל

ריכזנו עבורכם כמה תיקים שווים במיוחד כדי שתוכלו גם אתם לשלב במלתחה את טרנד תיקי הגב הנוחים, מינוס הפאדיחות

H&M
H&M

BAGGU

תיקי הקנבס של באגו, הידידותיים לגב ולכיס, מתאפיינים בדרך כלל בצבעוניות פופית אך נקייה וחזות על גבול המינימליסטית. השנה עדכנו בחברה את רשימת דגמי הקנבס שלהם בדפוסים חדשים שדורשים תשומת לב אבל עדיין לא מכבידים על העין, כמו תרמיל חברבורות הנמר שמגיע עם פאוץ' נשלף.

265 ש"ח. לאתר Baggu

BAGGU

Adika

באתר הקניות המקוון אדיקה מגיבים מהר לטרנדים חמים ומציעים את הווריאציה שלהם על ילקוט הקלולס המיניאטורי: תרמיל גב דימוי עור בלבן מרשמלו, עם שלושה כיסים שמזריקים למראה הריץ' ביץ' טיינאג'ר בונוס פרקטי.

169 ש"ח. לאתר Adika

Adika

סטלה ולורי

גרסה נוספת לתרמיל המיני מציעות האחיות ורד וזוהר בלנק, העומדות מאחורי המותג המקומי סטלה ולורי. בתיק משולבים קנבס מודפס בסגנון שבטי ורצועות וגימורי עור המאפשרים לו להכיל פריטי הכרח שלא היו חלק מחיינו בניינטיז – מחשב נייד ואייפד.

990 שקלים. להשיג ברשת רזילי

סטלה ולורי

סליו

פרקטיקה היא אחד הגורמים המכריעים באביזרי לבוש גבריים. בתחום שבו הצרכנים מעדיפים לרוב נוחות על חשבון מראה, הבחירה בתיק גב לנשיאת מחשב נייד היא יותר מטרנד. בסליו יצרו תיק גב במראה תעשייתי, על גבול המטריקסי, שיתקבל בברכה גם במסדרונות של חברות הייטק.

299 ש"ח. להשיג בחנויות הרשת

Celio

H&M

תיקי קנבס בגוון כחול עמוק עם נגיעות עור חומות הם האופציה הרכה והוינט'גית לאימוץ הטרנד. התיק מתערבל היטב במראה המורכב מכנסי ג'ינס, וחולצת משבצות מכופתרת מעל טי לבנה, וכמוהו, מצליח לשדר קוליות ונינוחות.

179 ש"ח. להשיג בחנויות הרשת

H&M

אמריקן וינטג'

תרמיל גב רומנטי? מתברר שיש חיה כזו, לפחות ביקום של חברת הבייסיק הצרפתית אמריקן וינטג'. על תיק השק שלהם, הנסגר בקשירת שרוך עור שחור, מודפסות שושנים פסטליות מטושטשות ונוגות. למראה רוקיסטי־מלנכולי.

1,059 ש"ח להשיג בקניון רמת אביב ובמתחם התחנה

אמריקן וינטג'

JUD

ג'וד החל כמותג של תיקי גב עם טוויסט פשוט אך כובש: תיקי שק קלים עם רצועות שרוך – מה שנהוג היה לכנות פעם "תיקי קייטנה". הגוף שלהם היה עשוי עור משובח שהעניק לפריט הזכור מהילדות טאץ׳ בוגר ומודרני. העונה נוסף עוד ילקוט עור עם ניחוח רטרואי, והמעצב רועי יצחק ממשיך עם התרמילים הקלים בשילוב עורות יוקרתיים יותר, כמו הדגם העשוי מעור נחש מרצד.

660 ש"ח. להשיג ב-etsy.com

JUD

דניאלה להבי

תיק הגב מבית דניאלה להבי קרוי על שם מחוז ההיפסטרים הרשמי – ברוקלין. בהתאם לשם העירוני, התיק עשוי עור מחוספס בטקסטורת גריד, אולי זה רמז למבנה המרושת של ניו יורק. מדובר במוצר איכותי, ומחשבה רבה הושקעה בפרקטיות שלו, בחלוקה הפנימית של התאים ובאסתטיקה שלו.

1,390 ש"ח. להשיג בחנויות המעצבת

דניאלה להבי