פאלפ פיקשן: חנות ראשונה למותג הישראלי בתל אביב

המותג שגורם לנו לרצות לעצב מחדש את כל סביבת המשרד שלנו מגיע לתל אביב. קבוצת רכישה מישהו?

תכשיטים לשולחן. צילום: איתי בנית
תכשיטים לשולחן. צילום: איתי בנית
18 ביולי 2017

תוכן שיווקי | PULP

אם גם לבכם מחסיר פעימה ממוצרי נייר מעוצבים, תתרגשו לדעת ש-PULP הישראלית משיקה בשעה טובה חנות ראשונה בתל אביב. המותג, מאחוריו עומדים בני הזוג זיו יעקובי וחגית כספי, כבר עשה לעצמו שם בארץ ובעולם, נמכר ב"אנתרופולוג'י" לונדון ו"מרסי" פריז, ומתחזק קהל נאמן שכבר התרגל לחכות לחנויות פופ-אפ ולקנות רק אונליין. כעת, ארבע שנים אחרי שPULP  נוסדה, חוברים הזוג לאמן הדפוס והמעצב איתי בלאיש ועוגנים ברחוב דיזנגוף עם חנות ראשונה בסדרת חנויות המתוכננות להיפתח בשנתיים הקרובות באירופה.

החנות החדשה של PULP בדיזנגוף 147. צילום: איתי בנית
החנות החדשה של PULP בדיזנגוף 147. צילום: איתי בנית
איתי בלאיש, זיו יעקובי וחגית כספי. צילום: איתי בנית
איתי בלאיש, זיו יעקובי וחגית כספי. צילום: איתי בנית

PULP מבקש להחיות מחדש את סביבת העבודה האישית באופן עדכני, וגורם לנו לרצות לעצב מחדש את כל סביבת המשרד שלנו. הפריטים המעוצבים מתאפיינים בכריכות ידניות, טכניקות דפוס מיוחדות, בשיתופי פעולה עם אמנים מקומיים ובעלי מקצוע מהארץ ובחו"ל. האביזרים (שבכנות נראים כמו תכשיטים לשולחן) מעוצבים בסדרות ייחודיות ובדומה למותג אופנה, מושקות במספר קולקציות חדשות מידי שנה.

[tmwdfpad]לצד עיצובים של יעקבי – המעצב הראשי בוגר המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל– מציגה החנות פנקסים, מחברות, חוברות אמן לצביעה, ספרי סקיצות וקוביות נייר, כולם פרי שיתופי פעולה עם מיטב האמנים, המאיירים והמעצבים בארץ.

עם השקת החנות והחלל החדשים בתל אביב, PULP תארח אמנים ומאיירים בפרויקט אוצרות בהובלתו של בלאיש, שישמש כאוצר ומעצב שותף של המותג. בנוסף, תתחיל החברה לייבא קו בלעדי של מוצרי בוטיק אירופאים ואוסף אביזרים לסביבת עבודה המיוצרים בעבודת יד ובתהליכי יצור מסורתיים, ביניהם כלי הכתיבה של החברה הגרמנית E+M שמייצרת כלי כתיבה החל משנת 1899 ושל החברה הפורטוגלית VIARCO.

קולקציית יוניל. צילום: דוריאן קרידו
קולקציית יוניל. צילום: דוריאן קרידו

למרות שמו (PULP הוא שמה של עיסה ממנה מכינים מוצרי נייר), המותג מציע מגוון מוצרים אחרים כמו נרתיקים, תיקים, קלמרים ופולדרים, לצד מחדדים שנמצאים בקצות העפרונות, רצועות שאוחזות את כלי הכתיבה בצמוד למחברת, ו"מחברות חלומות" שעט עם פנס המוטבע בתוכן מאפשר לקבע מחשבות ורעיונות בכל זמן ומקום. אנחנו כבר מתכננים קבוצת רכישה, גם לשולחן שלנו מגיע פינוק.

פנים החנות החדשה של PULP. צילום: איתי בנית
פנים החנות החדשה של PULP. צילום: איתי בנית

 

PULP, דיזנגוף 147 | 050-422-7777 | פייסבוק