בליסימו: ספא השיער האיטלקי שינקה לכם את הראש

חברת הטיפוח פיליפ מרטינס נוחתת בצפון העיר ומציעה שלל טיפולים מקצועיים שיגרמו לשיער שלכם לשיר באיטלקית

מוצרי השיער של פיליפ מרטינס. צילום: יח"צ
מוצרי השיער של פיליפ מרטינס. צילום: יח"צ
4 בפברואר 2016

דמיינו שעושים לכם נעים בראש, אבל ממש. הוסיפו לכך תפריט טיפולים, תכשירים מעולים ושירות מקצועי ואדיב להפליא ותקבלו אורגזמה לקרקפת, או במילים אחרות – חוויית ה־Hair Spa של פיליפ מרטינס. חברת מוצרי השיער והטיפוח האיטלקית (הקרויה על שם בניו של המייסד מאורי טרימיגליוזי, להשכלה כללית) חנכה לפני שבועות ספורים מספרת קונספט בצפון הירוק והשבע של העיר, שמהווה למעשה זרוע ראשונה בארץ. המקום, המשמש גם כמרכז הדרכה, מציע את כל השירותים המתבקשים, דהיינו תספורת, צבע ופן. הטוויסט הוא שאת כל אלו מקדים אבחון מדויק של סוג השיער ומצב הקרקפת לשם התאמת טיפול ספציפי, שחשוב במיוחד במקרים של בעיות אסתטיות או בריאותיות כקשקשים, נשירה, עור שמנוני, שיער דליל ושאר צרות שעירות.

הקרקפת שלכם תהיה אסירת תודה. צילום: יח"צ
הקרקפת שלכם תהיה אסירת תודה. צילום: יח"צ

קחו אותי למשל, אחת שכבר שנים מטפחת בסתר קרקפת רגישה ומפונקת שהופכת יבשה ורגישה עוד יותר לעת חורף. קרקפתי ואני זכינו לטיפול מעמיק ומקיף שכלל פילינג שמנים (לסקרנים: אלוורה, מנטה וגזר), מסכה מזינה ומאזנת (על בסיס חמאת שיאה ושמן זית, תודה ששאלתם), עיסוי ראש ממושך וחפיפה בשמפו ומרכך על בסיס מייפל, שתוך שעה חוללו פלא שיקומי – קרקפת נטולת גירויים ושיער בוהק ומשגע.

לידיעתכם: כל מוצרי החברה – שמפו ומרכך, מסכות שיער, קרם פילינג, סרום, צבעי שיער, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף, נרות ושמנים ארומטיים, הם 100 אחוז אורגניים, כלומר אינם מכילים אמוניה, מלחים, סיליקון, ניקל או מתכות, וכמו כן מעולם לא נוסו על בעלי חיים. משמע, מדובר בפתרון אידיאלי גם עבור טבעונים, ילדים, נשים בהיריון, אנשים עם רגישויות מיוחדות או סתם אנשים שהמושג אוברדראפט זר להם, שכן מחירי המוצרים רחוקים מלהיות זולים: עבור שמפו מייפל, לדוגמה, תיאלצו להיפרד מ־156 ש"ח, ואילו כדי לפנק את הקרקפת במוס פשתן ושקדים תתבקשו להקריב 150 ש"ח.

פיליפ מרטינס, 130־600 ש"ח לטיפול, החל מ־120 ש"ח למוצרי שיער, משה סנה 21, 5339484־03, philipmartins.co.il