דאבל מאק, בבקשה

ריהאנה עושה לנו טוב לאגו עם קולקציית מוצרים משגעת לחברת MAC

ריהאנה ומאק
ריהאנה ומאק
1 באוקטובר 2013

אולי זו העובדה שנסיכת הפופ עמדה באותה העת להגיע להופעה בארץ (ועדיין לא הוכיחה שהיא משתינה גם על העם הנבחר בקשת); אולי האובססיה לשיתופי פעולה עם כוכבים; אולי יצר ההרס העצמי שגורם לנשות העולם להוציא את מיטב כספן על מוצרים שללא ספק לא יהפכו אותן לאייקוניות בינלאומיות (בטווח הקרוב, לפחות) ואולי כל אלה יחד גרמו לי להתרגש כמו מעריצה של ג'סטין ביבר ביום שבו הכריזו במאק – חברה ששווה התלהבות בזכות עצמה – על שיתוף הפעולה עם האישה, הסטייל והפנס בעין – ריהאנה.

רירי, עפעפי לי! מוצרי ריהאנה
רירי, עפעפי לי! מוצרי ריהאנה

"ילדות רעות עושות את זה עם ריהאנה", הם הכריזו, ואני – ילדה טובה שמעולם לא עשתה זאת עם אישה אחרת – כמעט גמרתי בתחתונית. כי ריהאנה היא כבר מזמן לא ריהאנה, אלא כל מה שאנחנו רוצות להיות: נשים שיוצאות מהבית באוברול מנומר בשילוב נעלי ספורט, נשים שמעלות תמונות שלהן לאינסטוש וכותבות שהרגע מישהו נתן בהן, נשים שמספרות לאלן דג'נרס בראיון על חיי הווגינה שלהן ונשים שיכולות לטבול בים המלח בשיא השלווה בזמן שעשרות אלפי מעריצים מחכים להן בפארק הירקון.

אבק כוכבים. מברשת פרי מוחה של ריהאנה
אבק כוכבים. מברשת פרי מוחה של ריהאנה

התפלשות אחת בפלטת הצלליות שיצרה הדיווה בגוני זהב וקקאו, אנחנו אומרות לעצמנו, וגם אנחנו יכולות להסתובב ברחובות העיר בציפורניים מנומרות באורך 20 ס"מ ועדיין לשמור על קלאסה; מריחה אחת של ליפסטיק בגון שזיף כהה וגם אנחנו מסניפות קוקאין מתחת של חשפניות בווגאס; משיכה אחת של מסקרה שחורה וגם אנחנו יכולות לשיר בתחתונים בלי שישלחו אותנו למעצר בית. אז כל אלה אולי לא יקרו, אבל לפעמים גם בשגרה האפורה שלנו מספיק מוצר קטן ומוצלח בתיק עם חתימה של הזמרת בשביל לגרום לנו להרגיש שתפסנו את אלוהים בביצים. גם אם הן נורא, נורא קטנות (87־278 ש"ח, להשיג ברשת חנויות מאק).