הוודג' מניפיק: הטיפול המפנק לנזקי העור

טיפול פנים של חברת מרי קור יאפשר לכן לברוח לפריז, לפחות ל־50 דקות

הטיפול הארומטי של מרי קור. צילום: יח"צ
הטיפול הארומטי של מרי קור. צילום: יח"צ
8 בספטמבר 2014

מאחר שאיני תושבת הדרום, שלא לדבר על יישובי עוטף עזה, ואף אחד לא מתנדב לחבק, לנחם או לפצות אותי על נזקי הקיץ האחרון, שלהי אוגוסט מוצאים אותי אפורה ומיוזעת ועם עור פנים שבהחלט ידע ימים טובים וזוהרים יותר. תציעו מה שתציעו (דיקור סיני בסכיני שף? הולך!) – אני שם.

למזלי הרב נפל בחלקי טיפול מטעם חברת הקוסמטיקה הטבעית מארי קור, הקרוי בשם הצרפתי המפתה Beaute Aromatiqe , יעני יופי ארומטי, המבטיח רוגע וזוהר מיידי לעור בטיפול בן 50 דקות, המשלב אלמנטים ארומתרפיים, שמנים אתריים ותמציות צמחים. הטיפול מוגדר כטיפול מז'אנר הפינוק ולא מז'אנר פתרון הבעיות העמוקות של העור ולפיכך הוא מותאם לכל סוגי העור, ומתיימר להיות חוויה מענגת לכל החושים.

בואו לא נגזים, אני אומרת, שכן מלבד חוש הריח, המישוש והשמיעה, שאכן פונקו כראוי כל אחד כלשעצמו, חוש הראייה והטעם נותרו זנוחים משהו, שכן רוב הזמן שכבתי בעיניים עצומות. איני חובבת תה קר, אז גם את המשקה שהוצע לי (חוש הטעם, זוכרים?) השארתי מחוץ לעסק. אבל אם נשאיר לרגע בצד את התובנות הקטנוניות שלי, הרי שמדובר בטיפול מפנק ומשגע.

מלבד הריטואל הקבוע – כובע אמבטיה מביך, סמול טוק, עיסוי – את הרושם הגדול ביותר הותירה בי המסכה הצמחית שנמרחה על פניי והושארה שם למשך עשר דקות, והורכבה מתרכובת סודית, אפקטיבית ובעלת ניחוח מרטיט של תה ירוק, מלפפונים, לימון, קמומיל וג'ינסנג, והיא אמורה לאפשר לכל החומרים הפעילים הלוקחים חלק בטיפול לחדור לעומק העור לשם הגברת תוצאות הטיפול.

בואו נאמר שהייתי מוכנה להתפלש בתרכובת הירקרקה והקרירה הזו מדי יום ביומו עד יומי האחרון. נוסף על כך, לאורך כל הטיפול מושמע ברקע דיסק של פופ לייט צרפתי עדכני, מה שהופך את תחושת האסקפיזם למשכנעת ממש, כי כפי שאתם חווים על בשרכם מדי יום – תל אביב אינה פריז.

מרכזי האסתטיקה ואתרי הספא המורשים של מרי קור, 9258885־03, 400 ש"ח