גיוס חובה: מגזין העיצוב והתרבות שלא תרצו לפספס

גיא חג'ג' ויובל סער יוצאים מהבלוגספירה ומרימים מגזין תרבות ועיצוב חד-פעמי, במלוא מובן המילה. קמפיין מימון המונים אחד בשבוע - מדור חדש

מגזין "אתה נמצא כאן". איור: בינה כץ
מגזין "אתה נמצא כאן". איור: בינה כץ
10 בנובמבר 2016

מה: "אתה נמצא כאן גיליון #3", מגזין בנושא מסעות
מי: הבלוגרים גיא חג'ג' ויובל סער
כמה: החל מ-30 ש"ח עבור מגזין בודד עד 1500 ש"ח עבור מגזין והרצאה של יובל סער
יעד: 33,333 ש"ח

"אתה נמצא כאן" הוא מה שקורה ככשני בלוגרים מחליטים שבא להם פרינט. הפרויקט המשותף של יובל סער ממגזין "פורטפוליו" (שאף כותב אצלנו ב-Time Out) וגיא חג'ג' מבלוג המוזיקה "עונג שבת" נולד לפני שנתיים ותוכנן להיות חד פעמי. "אני טיילתי בטקסס בזמן שיובל טייל בקנדה וכשחזרנו, ישר לתוך המלחמה של קיץ 2014, החלטנו שאנחנו צריכים לעשות משהו כדי לשמח את עצמנו", משחזר חג'ג'. "רצינו ליצור מגזין שמתעסק במסעות, אבל לא מנקודת מבט מרוחקת כמו נשיונל ג׳יאוגרפיק או מזווית צרכנית כמו כל מיני מדריכי מסעדות ותיירות. רצינו לאסוף את מה שקורה לאנשים יצירתיים כשהם בתנועה, מחוץ לאזור הנוחות".

למה החלטתם להמשיך?
"היינו ממש רציניים לגבי היותו של המגזין חד פעמי, אבל הוא פשוט הצליח מדי. תכננו להדפיס 500 עותקים, ובסוף הדפסנו 2,500. אחרי שנה ניסינו לבדוק כל מיני רעיונות לשיתופי פעולה אבל הם לא הניבו כלום, ופשוט נאלצנו להבין שאנחנו עדיין ממש נלהבים מהרעיון של להדפיס מגזין. אפשר לומר ששברנו לעצמנו את המילה, אבל אנחנו ממש רציניים לגבי זה שהגיליון החדש הוא באמת האחרון".
המגזין החדש יכלול 120 עמודים, שעליהם יודפסו טקסטים מקוריים מאת נורית גרץ, חלי גולדנברג, יערה קידר, נועה מנהיים, עופר שדמי וכותבים אחרים, וכן איורים, קומיקס, צילומים, מכתבים והפתעות אחרות. הגיליון לא יימכר בדרך אחרת לאחר הפרויקט ומודפס בהתאם לכמות ההזדמנות, כך שמי שמעוניין בו מתבקש לסור להדסטארט עד סוף חודש נובמבר.

מגזין "אתה נמצא כאן". איור: עינת צרפתי
מגזין "אתה נמצא כאן". איור: עינת צרפתי
מגזין "אתה נמצא כאן". איור: בינה כץ
מגזין "אתה נמצא כאן". איור: בינה כץ