זמן התפוח

קרם הפנים של "תפוח טכנולוגיות" מוכיח שלא צריך שם מפוצץ בשביל עור מבסוט

30 במרץ 2014

אחרי שני ילדיי המתוקים, בן הזוג ושנת צהריים ביום שישי, הדבר האהוב עליי ביותר בעולם הוא מוצרי קוסמטיקה יקרים ויוקרתיים, המגיעים באריזות מהודרות ומבטיחים לחולל נסים ונפלאות. כן, כן, גם לי סיפרו שכסף לא קונה אושר, אבל כשזה מגיע לקרמים בעלי שמות פתייניים מתוצרת חוץ (או לחלופין כשאני מגיעה למחלקת הקוסמטיקה בסופר פארם) כל אמיתות החיים באשר הן נשכחות חיש קל. עם זאת, סקרנות בריאה גרמה לי לחרוג ממנהגי והובילה אותי לבדוק את שפופרת קרם הפנים הצנועה למראה מבית "תפוח טכנולוגיות", שכפי ששמו מעיד עליו הוא מתוצרת כחול לבן ומחירו ידידותי לכיס.

יצרניתו של הקרם מעידה עליו שהוא תורם להזנה, לחיזוק, לגמישות ולחיוניות העור, שהוא מסייע בנטרול רדיקלים חופשיים ושהוא מכיל ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C, שהודות לטכנולוגיה של "שחרור מושהה" ההופכת את פעולתו של הוויטמין לממושכת ומעכבת את התנדפותו במגע עם האוויר, תורם להגברת יצור הקולגן בעור.

אז ככה: אין לי שום דרך לאמוד את כמות הרדיקלים החופשיים שנוטרלו בשבועות שחלפו מאז התחלתי להשתמש בקרם של "תפוח", אבל יש לי בהחלט דרך להעריך את המרקם הסולידי־אך־לא־מכביד, את הניחוח הנעים, את המראה הגמיש והרענן של עור הפנים ואת העובדה שמקדם ההגנה שבקרם -spf25  – עושה את העבודה כראוי. יופי של מוצר במחיר סבבה.

127 ש"ח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות