לי ולק: החידושים הלוהטים לציפורניים לקיץ 2015

מרטת גבות, עשית מפשעות, עכשיו נותר רק לטפל בקצות האצבעות ואת מוכנה לקיץ. הנה כמה מהחידושים הלוהטים בתחום הציפורניים

שת"פ מתוק בין ASOS ל-Wall's
שת"פ מתוק בין ASOS ל-Wall's
25 ביוני 2015

שיעור מלאכה

Funailz הוא מותג חדש, בן חודשים אחדים בלבד, שמציע מוצר פשוט אך ממכר – סטים של מדבקות לציפורניים במגוון עיצובים רחב עד מסחרר (נקודות, קווים, נצנצים, פרחים, משבצות, פירות ואפילו וונדר וומן). להבדיל ממדבקות הציפורניים אחרות – שלרוב הן קטנטנות וחמודות אך אפקטיביות בעיקר לצורך צילומים לאינסטוש – ב־Funaliz מעוניינים לכסות את הציפורן כולה ולכן המדבקות הן ממש בצורת ציפורן – ארבעה שלבים פשוטים ושתי הידיים מתוקתקות. הערכה שמגיעה בדואר הביתה כוללת פצירה קטנה לשיוף המדבקה סביב הציפורן ולהתאמה מושלמת, 18 מדבקות בגדלים שונים שמחזיקות כשבוע ימים ועמידות למים (כולל מי ים ובריכה) וכן סבון.

22.90 ש"ח לדף מדבקות ב־funailz.com

אין תירוצים. מדבקות לציפורניים של Funailz
אין תירוצים. מדבקות לציפורניים של Funailz

המהפכה הצרפתית

חושבת שפרנץ' זה אך ורק פס בהיר במעלה הציפורן? עלעלי במגזינים הרלוונטיים וחזרי אלינו מעודכנת ומוכנה לקיץ 2015, המשחרר קיבעונות ומוסכמות ומרשה לפרנץ' להשתולל. הפרנץ' הוא אכן קו, וככזה הוא יכול להיות אנכי או אופקי, לבן, בגון שמנת, ניוד, ירוק רעל או צהוב אפרוח.

לשם הפקת פרנץ' כהלכתו בבית השיקו ברשת לאקה את עט הפרנץ' – אביזר סופר שימושי ונוח המאפשר ציור קו עבה או דק, כתיבה ואפילו איור, ולסגנון הקו ניתן להיעזר במברשת המצורפת לאריזה. לשמירה על עמידות הלק ולמראה מקצועי ממליצים בלאקה לסיים את טקס הפרנץ' במייבש ובמבריק לק. מגיע בשחור, לבן, זהב וכסף.

49.90 ש"ח לעט בסניפי Laka

טוש פרנץ' של LAKA (צילום: אבי ולדמן)
טוש פרנץ' של LAKA (צילום: אבי ולדמן)

פעם שלישית

מי שחיפשה צידוקים ותירוצים לעיסוק האובססיבי בעיצוב הציפורניים יכולה בהחלט להיאחז בשתי ידיים ואף לנפנף בשיתוף הפעולה האופנתי־מסחרי־קולינרי תוצרת בריטניה בין ענקית האופנה Asos לבין מותג הגלידות והארטיקים Wall's, שהעביר את תחום המתוקים הקפואים לפריטי לבוש, אביזרי אופנה, לקים ומדבקות ציפורניים, ובכך סיפק תעסוקה לאינספור בנות שבמקום לזלול שלגונים כאילו אין ביקיני בעולם הזה, עברו לטרוח על טיפוח כף היד.

קולקציית הקפסולה המשותפת והקיצית נוצרה בהשראת הטעמים והצבעים של הארטיקים המיתולוגיים של המותג, כגון Mini Milk ו־Rocket Lolly, המונצחים על תיקים, נעליים, כיסויי טלפונים ניידים; ולהשלמת לוק האוטוגלידה – גם על מדבקות ציפורניים.

החל מ־47 ש"ח ב־asos.com

לא ללקק את האצבעות. שת"פ בין ASOS ל-Wall's
לא ללקק את האצבעות. שת"פ בין ASOS ל-Wall's

החלטות, החלטות

אחת ההחלטות הקשות ביותר שנאלצנו לקבל בתקופה האחרונה היא בחירת גוון אחד מתוך 55 צבעי לק הג'ל של Essie Professional. כאילו 35 הגוונים הקיימים לא היו מאתגרים מספיק, הנה בא המותג ומשיק לו לקראת הקיץ לא פחות מ־20 צבעי לקים נוספים בסדרת הג'ל. חלקם בהירים ופסטליים ואחרים עזים ונועזים. הם מקנים לציפורן מראה מלוטש להפליא, ובזכות טכנולוגיית ה-Keratin Care אף מחזקים אותה. למי שנולדה אתמול או לא הקשיבה בשיעור נזכיר שלק הג'ל, להבדיל מלק רגילים, הוא בעל עמידות גבוהה ונשאר על הציפורן למשך שבועיים ולעתים אף יותר, ואת מלאכת מריחתו והסרתו עדיף להשאיר למניקוריסטית.

80־150 ש"ח למניקור ג'ל במכוני יופי ברחבי הארץ

לקים זה לנצח. לק ג'ל של Essie
לקים זה לנצח. לק ג'ל של Essie

פנים רבות לו

מסתבר שניצול אנרגיה סולארית אינו נחלתם הבלעדית של שוחרי אקולוגיה שמעוניינים לחסוך במשאבים יקרים, אלא גם מטרתן של פאשניסטות חובבות טיפוח ציפורניים שמעוניינות לחסוך ועל הדרך גם להשוויץ בצבעים משגעים. על מה הרעש? על Ruby Wing, לק חדיש וחדשני מבית קולור קלאב, המכיל פורמולה סולוארית שגורמת לשינוי צבע הלק עם החשיפה לשמש (או לחלופין, עם שקיעתה), מה שאומר שכל מריחה טומנת בחובה שני צבעים שונים, או אם תרצו – שניים במחיר אחד. כך, למשל, גוון Fresh Linen מתחיל את היום כצהוב בננה והולך לישון כלבן פנינה, Moonstone יוצא בערב כתכלת בהיר ומתעורר לחציל סגול כהה, ו- Gypsy מפנה אל השמש ציפורן ירקרקה פסטלית ואל הירח – טורקיז.

80 ש"ח ליחידה ב-www.nailstudio.co.il או במכוני טיפוח וברשת נייל סטודיו.

פעם ככה… לק סולארי "רובי ווינג"
פעם ככה… לק סולארי "רובי ווינג"
ופעם ככה. לק סולארי "דזרט ואלי"
ופעם ככה. לק סולארי "דזרט ואלי"

משא ומתן

מאז נכנס לק הג'ל לחיינו הם השתנו לבלי היכר. למרבה הצער, מי שניסתה להפעיל את הפרוצדורה בבית ודאי גילתה שהמורכבות שלה מזכירה כזו של בניית טיל בליסטי. "מבריק כמו ג'ל – נמרח כמו לק", זו הבשורה החדשה מבית OPI. מדובר בסדרת Infinite Shine, שמכילה סקאלה בת 30 גוונים רעננים וקיציים, בגימור קרמי שמעניק מראה מבריק וזוהר לכעשרה ימים של נחת. משיחתו קלה ופשוטה בהרבה מזו של לק הג'ל, והתהליך כולל שלושה שלבים פשוטים – מריחת שכבת בסיס, משיחת הלק, וכיסוי בשכבת גלוס עליונה לחיזוק ומתן ברק נוסף. עוד בגזרת החדשות המשמחות – לשם הסרת הלק, אין צורך בשיוף או בהמסה שלו, אלא רק במסיר לק פשוט. מורחות מיומנות יוכלו להשתמש בלק בבית ולהגיע לתוצאות נאות ועמידות, אך מהחברה ממליצים בכל זאת על מכוני מניקור, ולו רק כדי לחסוך את הרכישה של שלושת המוצרים השונים.

99 ש"ח במכוני יופי ברחבי הארץ

סופרים בלב. טריו לקים של OPI
סופרים בלב. טריו לקים של OPI