תור הזהב: שיגעון מסכות הזהב לפנים תפס גם אותנו

לפני דייט או לקראת אירוע, לשם שיפור מצב הרוח או הוודג' ואם אפשר אז עם מבטא אירופי. מכוני הטיפוח בעיר מציעים טיפולי פנים ששווים זהב, וגם לא מעט כסף

טיפול מסכת זהב ברשת יוליה
טיפול מסכת זהב ברשת יוליה
9 במרץ 2017

אומרים עליו שהוא אנטי דלקתי, נוגד חמצון, מאט את הזדקנות העור, עשיר בלחות וחתיך למות – אחרי מסכת הבוץ ומסכת הבד הלבנה מגיע, שוב, תור הזהב. כמו רבים מהטרנדים בתחום טיפוח הפנים והגוף – גם זה הנוכחי תופס טרמפ על השאיפה האנושית לעצור את הזמן או לפחות להאט את השפעותיו הנראות לעין, וזאת על ידי הוספת חלקיקים מוזהבים למוצרים שונים כמו מסיכות וקרמים.

בשונה מטרנדים אחרים של השנים האחרונות, כמו טרנד רטיות הבד, מסכות הבוץ או רקיחת מסיכות ותכשירים במטבח הביתי מרכיבים טבעיים, נוכחותו של הזהב מקנה לטרנד הנוכחי אפיל נחשק ויוקרתי, והופכת אותו לבלתי נגיש ומאד יקר למרבית שכבות האוכלוסייה.

תופעת הטיפוח היוקרתית והתמוהה שהחלה לקרום עור וגידים לפני כארבע שנים, חוזרת לפתע להציף את הפיד. נעמי קמפבל, אלסנדרה אמברוסיו ואירינה שייק הן רק כמה מדוגמניות העל שתיעדו עצמן לאחרונה מכוסות בזהב מסנטר ועד קודקוד, וכעת הבהלה לזהב מגיעה גם לתל אביב.

emorovicza אצל קיסו. צילום: יח"צ
emorovicza אצל קיסו. צילום: יח"צ

רשת יוליה השיקה לפני חודשים ספורים את Casmara Gold Sensation 24K, טיפול המיועד למי שזקוקה בדחיפות לזריקת החייאה לקראת אירוע/דייט או לשם שיפור מצב הרוח או הוודג' הנפול. הטיפול מבוסס על מוצרי חברת הקוסמטיקה הספרדית Casmara, וגולת הכותרת היא מסכת זהב 24 קראט. המסכה מונחת על עור הפנים לאחר שלבי הניקוי והפילינג ולפני החדרת רכיבי הלחות, ומתהדרת ביומרות שיקומיות ובהבטחות להחליק קמטוטים ולהשיב את האלסטיות והזוהר לעור.

טיפול דומה ניתן למצוא בווילה ספא בצפון העיר. גם כאן נעשה שימוש במוצריה של Casmara, רק שהאווירה אינטימית ושלווה יותר בהתחשב במיקומו החבוי של הספא ובווייב הבוטיקי שלו. קהל היעד העיקרי של הטיפול מורכב מכלות ומהאימהות שלהן, אך למעשה כל מי שמעוניינת באפקט מיידי של מיצוק והבהרה עשויה למצוא כאן עניין ותועלת. אורך הטיפול כ־75 דקות.

סכום כמעט כפול מקנה את האפשרות להתרווח על כורסת הטיפולים בקיסו ולהפקיר את הוודג' לטובת Regenerating Gold Facial, טיפול שמטרותיו הן החייאה והתחדשות, זירוז חילוף החומרים ושיקום עמוק של העור. הטיפול מבוסס על מסכת זהב של חברת Omorovicza ההונגרית, מוצר הנחשב לאחד היוקרתיים (והיקרים) של החברה. על פי ההונגרים, ביכולתה של המסכה להבריח רדיקלים חופשיים, להגן על העור מפני רעלים חיצוניים, להאט את קצב הזדקנות העור, לחזק את הקולגן (היסוד המגמיש) של עור הפנים ואף להבהיר ולטשטש כתמי פיגמנטציה. אורך הטיפול כ־90 דקות.

יוליה, 550 ש"ח (495 ש"ח לחברות מועדון), בסניפי הרשת, לבירורים: yullia.com

וילה ספא, 485 ש"ח (515 ש"ח בימי שישי), יהודה המכבי 10 תל אביב, לבירורים: vilaspa.co.il

קיסו, 750 ש"ח, דיזנגוף 306 תל אביב, לבירורים: kisu.co.il

גרלן פריימר ל'אור. צילום: יח"צ גרלן
גרלן פריימר ל'אור. צילום: יח"צ גרלן

אם אתן פחות בקטע של לצאת מהבית, או לחילופין, למכור את הבית עבור טיפול זהב חד פעמי – תמיד ישנה האופציה העצמאית. ראשונה לבדיקה הייתה מסכת הזהב מבית חווה זינגבוים. המסכה מכילה ויטמין a, ויטמין c וקולגן, והיא מחממת את העור ומזינה אותו בלחות. יש למרוח אותה על הפנים ולהמתין עשר דקות. בחלוף עשירית הדקות יש לשטוף את העור תוך כדי עיסוי. מילאנו אחר ההוראות בקפידה, תוך שאנו מציינים לעצמנו לחיוב את היעדרו של ריח ומצד שני – את המרקם המאד צמיגי ומשונה של החומר, מה שלא גרע מהנאתנו מהלוק הביזארי ומקלות השימוש. אחרי השטיפה, עור הפנים בהחלט נראה מתוח וקורן, ממש כמו שהוא נראה אחרי שימוש במסכות פנים מוצלחות אחרות שאינן מכילות זהב.

לפריימר החדש של חברת גרלן ניגשנו בסקרנות מהולה בחשדנות: זוהי גרסה משודרגת של הפריימר הפופולארי של החברה, בתוספת חלקיקי זהב 24 קראט. תפקידו של הזהב, כך על פי החברה, הוא לחזק ולהפוך את הפורמולה הבסיסית לאפקטיבית יותר כשכבת בסיס עמידה וזוהרת. גם המחיר, ניחשתם נכון, גבוה יותר בכמה עשרות שקלים. מדובר, יש לומר, במוצר מצוין. מרקמו קליל , ריחו עדין עד בלתי מורגש והוא ממלא את תפקידו בשיא האלגנטיות, וזה עוד לפני שדיברנו על הבקבוק המשגע שלו. עם זאת, ניתן בהחלט להשיג לא מעט מוצרים מעולים בחצי מחיר אפילו (פריימר קלאסי של סמאשבוקס, פריימר מאט של אסתי לאודר), שעושים את העבודה יופי.

ה"גולד שוגר סקראב" של המותג ההונגרי אומורוביצה, הינו למעשה פילינג גוף המיועד לשימוש בתדירות של פעמיים בשבוע. הוא מכיל חלקיקי זהב אנטי דלקתיים, וכן גם שמן עתיר ויטמינים וסוכר קנים בעל סגולות מרגיעות. התכשיר מתיימר להזין ולרכך את העור, להסיר שכבות יבשות ולהיפרד מתאים מתים. התוצאות ניכרות כבר אחרי השימוש הראשון: העור נותר חלק ורך למשך שעות. המחיר שלו, מצד שני, הרבה פחות נעים.

מסכת זהב של חוה זינגבוים. צילום: עמרי מרון
מסכת זהב של חוה זינגבוים. צילום: עמרי מרון

מסכת זהב של חווה זינגבוים, 360 ש"ח, לאיתור נקודת המכירה הקרובה: havazingboim.co.il

קרם בסיס L'OR של גרלן, 338 ש"ח, להשיג ברשתות הפארם

גולד שוגר סקרב של Omorovicza, 414 ש"ח, להשיג בקיסו, דיזנגוף 306 תל אביב