און דה רקורד: הכירו את סרטי הסקס הביתיים

במקום לשתף פעולה עם תעשיית הפורנו הנצלנית, פשוט צלמו את עצמכם

קים קרדשיאן במגזין "Paper"
קים קרדשיאן במגזין "Paper"
12 בפברואר 2015

לא מזמן נתקלתי בדילמה מוסרית של חבר קרוב: מצד אחד, הוא מתנגד באופן מוחלט לתעשיית הפורנו הנצלנית והמיזוגנית; מצד שני, הוא מוצא שקשה לו לגמור בלי להיעזר באמצעים פילמוגרפיים. כפתרון ביניים הוא פנה לפורנו פמיניסטי שנוכחותו הולכת וגדלה, אבל ישנה אופציה נוספת, ואולי אף מחרמנת יותר – הכנת סרטים ביתיים.

בואו נודה בזה – רובנו ממש לא יודעים איך אנחנו נראים כשאנחנו מזדיינים, ובוודאי יש לנו השערות שמדובר במחזה די מביך. אבל כשיוצא לנו להיישיר מבט במראה תוך כדי סקס, זה די פאקינג לוהט. אז למה לא ליהנות משני העולמות – להחרים תעשייה בעייתית ולהתחרמן מעצמנו?

ל' ו־מ', בני זוג באמצע שנות ה־20 לחייהם שבחרו להישאר בעילום שם, מצלמים את הסקסי טיים שלהם כבר זמן מה. בהתחלה, הם אומרים, זה סתם היה ניסיון לעשות משהו שלא עשו בעבר. “זה יכול להיות מביך", אומרת מ', “אבל גם כיפי כשזה עם הפרטנר הנכון". בפעם הראשונה זה היה כל כך מביך שהם מיד מחקו את הראיות: “זה לוקח כמה ניסיונות, אבל עם הזמן זה הופך יותר ויותר נורמלי".

היום, כשהם כבר מקצוענים, אפשר לאמץ מהם לא מעט טיפים. אחד הדברים שהם אוהבים לעשות כדי להתניע את העניינים קצת לפני שהם שוכבים הוא לצפות במה שהם קוראים לו “לקט המיטב" של הסקס שלהם. טיפ נוסף שהלהיב אותנו מיועד כבר למתקדמים – צלמו את עצמכם תוך כדי סקס, עצרו, הריצו אחורה וצפו בחומרים בעודכם ממשיכים בפאן.

היתרונות, לפי מה שהם מתארים, הם אינסופיים – תרגישו טוב יותר עם הגוף שלכם, יהיו לכם חומרים זמינים ובוודאות מחרמנים לצפות בהם כשאתם עם עצמכם, ובעיקר – זו נשמעת לנו דרך בטוחה להרתיח יחסים קיימים ויציבים עם בן או עם בת זוג.

אז לחצו רקורד, אבל אל תשכחו את הטיפ החשוב ביותר שלימדו אותנו סלבריטאיות הוליווד התמימות: הענן הוא חברכם, עד שזה מגיע לפורנו ביתי.