האם הגברים הישראלים הם באמת החומר המשובח ביותר לדייט? כתבתנו עונה לניו יורקית מבולבלת

בעקבות הפוסט שרץ ברשת - "11 סיבות שגברים ישראלים הם הגברים הטובים ביותר לצאת איתם" - החלטנו לבדוק ממה הבלוגרית מניו יורק כל כך מתלהבת. קווים לדמותו של יפה הבלורית והמאנצ'יז

סוף החברות. "רמזור". צילום: פיני סילוק
סוף החברות. "רמזור". צילום: פיני סילוק
22 באפריל 2015

"11 סיבות שגברים ישראלים הם הגברים הטובים ביותר לצאת איתם" – סביר להניח שרובכן נתקלתן בכותרת התמוהה הזאת בפיד שלכן לאחרונה. סביר להניח שרובכן רק גיחכתן קלות ולא פתחתן את הלינק, אבל אני עשיתי את זה, למענכן. ליד הכותרת המשכנעת מתנוססת תמונה של בלונדינית מחוייכת –  אשלי דובן. היא מעידה על עצמה שהיא ניו יורקית גזעית, לא פחות. אולי היא תאיר את עיניי ותשכנע שהעובדה שמעולם לא יצאתי עם גבר שאינו ישראלי הופכת אותי לבת מזל אמיתית? מיד נגלה.

אשלי פותחת בהקדמה מרגשת על ההילה המגנטית של הגברים הישראלים. בסעיף 4 נגלה שאשלי פשוט הריחה חשיש ונכבשה. היא טוענת שגברים ישראלים הם מסתוריים, מהפנטים ובעלי קסם אישי ללא מאמץ. אשלי יקירתי, אם הוא מסמס לך פתאום משום מקום "מה קורה, מותק?" כנראה שהיו לו כבר תוכניות לפנייך, לא שהוא מסתורי. אז הנה, לפניכם הסיבות העיקריות לצאת עם גבר ישראלי אליבא דאשלי:

1. שיער

הסעיף הפותח את הרשימה עוסק במתנת האל שניתנה לגברי ישראל: שעירותם. אשלי מדברת על שיער על הראש, שיער על הפנים, שיער על החזה וכמה שזה סקסי. קוקי, על איזה שיער על הראש את מדברת? לא חסרות פה קרחות. אנחנו לא בדיוק אומה של שיער בריא. והי, שכחת גם שיער כתפיים, שיער צוואר, שיער גב, והאהוב עליי באופן אישי – שיער תחת!

2.  יש להם משפחות ענקיות

בסעיף זה נרשמה התפעלות ממשפחותיהם הגדולות של הגברים הישראלים. דווקא כאן היא לא מדברת על חמולות מהצד הפחות אשכנזי של המפה, אלא על העובדה שלגבר ישראלי יש תמיד חבר'ה וכולם "אחים" שלו. היא צודקת – הם באמת נאמנים לחבר'ה שלהם ואפשר לסמוך עליהם, אבל לדעתי, בעיקר כשזה נוח. אשלי קופצת למסקנות נמהרות לגבי יחסם הדומה לנשים ואומרת "בסוף היום, הם שם בשבילך". איכשהו, הכרתי גבר או שניים שלא היו שם בסוף היום בשבילי או בשביל חברותיי. צר לי לאכזב, men will still be men.

3. הם יכינו לך ארוחת בוקר

אשלי מציינת שלישראלים יש תרבות אכילה מפותחת והם לא מתייחסים לארוחותיהם בקלות ראש. עלית כאן על משהו! אבל אולי זה פחות ימצא חן בעיניך כשבשישי בערב ובחגים לא תוכלי לזוז מכובד הראש של ההתייחסות לאוכל, ואולי זה גם פחות ימצא חן בעיניך כשהבויפרינד המסוקס שלך יפתח כרס רצינית.

4. אם את אוהבת להתמסטל, התמזל מזלך

סעיף ארבע עוסק בקשר החם של הגבר הישראלי עם העשבים המתוקים שלו. אשלי מתפעלת מהיכולת של הישראלי למצוא תמיד וויד מצוין ואפילו לקבל עליו דיל טוב. זה לא סתם, זה כי הוא מחובר ליהודי הפנימי שבו! רק מילה לאשלי: יש סיכוי שבגיל 29 תתרגשי פחות מהעובדה שכישורי המיקוח של הבויפרינד ילכו על מציאת הדיל הטוב ביותר לירוק. סטלנות מפסיקה להיות סקסית בשלב כלשהו בדרך.

6. הם יהיו ישירים איתך

אשלי מדברת על הדוגריות, אותה ישירות מפורסמת שלנו. היא תוהה בקול רם אם זאת השפה, התרבות ואולי האגו. היא אומרת שהגבר הישראלי תמיד יהיה ישיר איתך, בוטה ואף כן באופן ברוטלי. היא משתמשת במילים לא קלות אבל בכל זאת בוחרת להתייחס רק לעובדה שכשהוא אומר שאת נראית מדהים הוא באמת מתכוון לזה. גם אני אוהבת שישראלים הם (לרוב) אנשים לא צבועים שפיהם וליבם שווה, אבל הייתי בהחלט שמחה לקבל מינון של טאקט מהגולה ולשמור את הבוטות לסקס.

7. המבטא שלהם יצחיק אותך

סעיף שלם מוקדש למבטא הקסום של הגברים הישראלים. אני יכולה להבין את אשלי שמתחרמנת ממבטא זר. גם אני מתבלבלת כשגבר מדבר אליי במבטא בריטי. אשלי הרוסה משגיאות הדקדוק המקסימות של הגברים הישראלים והשימוש הבלתי פרופורציונלי במילה ד'יס. “now we make picture” זה באמת סקסי! היא חותמת את הסעיף ב'אל תתקנו אותם בנות – זה חמוד מדי!'.

8. הם מעולים במיטה

בסעיף האחרון אשלי מביאה את שובר הקופות שככל הנראה יביא לכאן הרבה תיירות בקיץ הקרוב. הגבר הישראלי אינו יודע שובע במיטה והוא סקס מאשין לא נורמלי. אין לי קריטריונים להשוות, וכל מקרה לגופו (השעיר), אבל אשלי מצהירה על כך שהגבר הישראלי בטוח ונינוח במיניות שלו יותר מכל גבר אחר. היא מבסוטית שהגבר הישראלי יעלים עין אם שכחת להוריד שערות והוא גם ממש לא יבחין בצלוליטיס שלך. אולי זה משהו שבאמת קיבלתי כמובן מאליו, לפעמים צריך שמישהי עם פרספקטיבה חיצונית תאיר לך יתרונות במשהו שכבר הורגלת אליו.

אשלי מסכמת בקריאת עידוד לחברותיה: "וכעת, לכו ותהנו לכן מהגברים הטעימים והחלומיים האלו ותביאו לי אחד!". גם אני אפרגן לכן באותו איחול, בתקווה שאותם גברים שהיא מדברת עליהם ולא לגמרי מוכרים לי, אכן קיימים.