מסיבות מהואגינה: חנות אביזרי המין "סיסטרס" חוגגת עשור

חנות אביזרי המין סיסטרס חוגגת עשור בפסטיבל סקס רווי אטרקציות מענגות. לא יהיה ליצן, אבל שקיות הפתעה שלא מראים להורים דווקא כן

חנות סיסטרס
חנות סיסטרס
18 בדצמבר 2014

בימים חשובים אלה, עת אנו טוחנות סופגניות משל היו שקדי מרק, מתבשל לו אירוע לא פחות טעים וסקסי מריבת חלב בעטיפת בצק. הסיסטרס – חנות אביזרי המין שמהווה אלטרנטיבה נשית כיפית ונעימה לחנויות סקס, כזו שאפשר להיכנס אליה בלי להרגיש כמו סוטת על – חוגגת עשור להיווסדה בפסטיבל סקס בנמל. כן, נשים חסודות, שמעתן נכון – פסטיבל סקס, לא פסטיבל חנוכה. יש דמיון בין התחומים: שניהם מדליקים, בשניהם יש סיכוי לשרפת מצעים ושניהם עושים כתמים; אבל אי אפשר באמת להתלבט ביניהם כי בראשון אין זאטוט מנוזל שמושך בשרוול ומבקש לראות את מיכל הקטנה.

מאחורי הפסטיבל עומדות בעלות החנות, בנות הזוג דפנה ואיילת, ששמו להן למטרה עוד לפני עשור לאפשר לכל אישה לחגוג את מיניותה ללא תחושת אשם, לממש את הפנטזיות שלה ולשתף בהן את בן או את בת זוגה. כעת הן רוצות לחגוג את המהפך כראוי. הפסטיבל יתקיים בחנות המהממת שבבית בנמל (זו שנראית יותר כמו חנות ממתקים מאשר כמו מקום לממכר בולבולים יפים ומשודרגים מהמקור), ויכלול מופע ריקוד של נטע לי לוי, פואטיקה חתרנית מפיה של המשוררת המרהיבה נעם פרתום, סיפורים מחדר המיטות בספריית בית בנמל, סט של די.ג'יי אליוט ודרינקים משמחים. נוסף על אלה יחולקו באירוע סמפלים של חומרי סיכה וקונדומים ויוגרלו ויברטורים יוקרתיים וחדשים בהשקה ארצית, בהם ויברטור פלטיניום של ג'ימי ג'יין בשווי 3,000 ש"ח (אכן, יקר יותר מכל בולבול בשר ודם). אם כל הרטט הזה לא מספיק, ב־25־31 בדצמבר יינתנו 30 אחוזי הנחה על כל המוצרים בחנות, למעט חומרי סיכה, ספרים, סרטים וסוללות שעליהם תינתן הנחה של 20 אחוזים.

פסטיבל סקס, חמישי (25.12), 19:00, בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א. הכניסה חופשית