הזייפנים: וידויו של גבר שמזייף אורגזמות

חוסר יכולת לגמור בגלל תרופות נגד דיכאון, צורך לרצות והכניעה לסטריאוטיפ הזיין. חבר המערכת א' חושף את הצד הגברי - והמדובר פחות - של תופעת זיוף האורגזמות

הזייפנים, אילוסטרציה
הזייפנים, אילוסטרציה
8 בפברואר 2017

ערב אחד תעתה בחורה שיכורה מהרחוב הראשי לתוך הבר שבו ישבתי והחלה למזמז גברים רנדומליים בשרשרת. לאחר שנהדפה על ידי שני גברים מבולבלים, מצאה לעצמה את הגבר שיזרום איתה בלי לשאול שאלות מיותרות, ובכך חתמה הרפתקה ילדותית וספונטנית, שגם אם נבעה ממוטיבציה היפית טהורה אפשר להניח שעוררה בה חרטה כבר בבוקר שלמחרת. עד היום אני מהרהר במזמוז התמוה הזה, שבהיעדר רקע משותף או כימיה נראית לעין לא היה יותר ממשחק תפקידים אינסטנקטיבי: האחת מדגמנת נשיות משוחררת, חוגגת את זכותה לחטוא בסטוץ עירוני חיוור, והשני נענה לסטריאוטיפ הגברי המוכר לעייפה (חפר מ"רמזור" פוגש את ג'ואי מ"חברים") ומשווק את עצמו כגבר הנכון לפעילות מינית בכל עת, מבלי לתהות על מושא התשוקה או לבנות תשתית אינטימית.

התעוזה הדרושה לבחורה שהתחילה איתי באותו ערב מתבססת על דימויים מרושלים מהתרבות הפופולרית, משוללי אחיזה בעולם הממשי. זו הציפייה שגברים מעוניינים תמיד במין. אבל בעלי ניסיון כבר יודעים שלא הרבה אחרי התיכון מתחילים לקנן בגופם של גברים רבים ניצנים של סרבנות למין. לסיגריות, לסמים, לתרופות נגד דיכאון ולזמינותם של התכנים הפורנוגרפיים ברשת – שהופכים בהדרגה למרגשים יותר מהדבר עצמו – יש השלכות. העניין באינטימיות נותר זהה, אך מוחלף בפנטזיה המתעדפת ליטופים על חשבון הרפתקאות מיוזעות, ונגיעות רכות במקומן של חדירות מאומצות. כל גבר הופך בתורו מנמר הבר לחתלתול הבית, בהליך טבעי המודחק על ידי רבים מדי מבני מיננו.

לפני שמאסתי בגילום התפקיד המטופש שיועד לי ביחסי הכוחות המיניים יצא לי גם לזייף אורגזמות. זכורה לי פעם אחת שבה ניצלתי את החשכה כדי להביא לסיומו של מין אוראלי מעיק, שהגיע כבר לאחר שפיכה אחת אמיתית, ופעם נוספת, קלה יותר, שבה זייפתי שפיכה לתוך קונדום ומיהרתי להעלים את הראיות לפח מתכת. הרבה פעמים, גם במסגרת מערכות יחסים ממושכות, שכבתי עם בחורות בחוסר רצון משווע רק כי לא היה לי נעים להגיד שלא בא לי. בכל פעם נדרשה מניפולציה משוכללת (שנשאלה לרוב מעולם הפורנו) כדי להגיע לשפיכה, ואם היא לא הגיעה, הגיע הזיוף.

עם זאת, בשלב זה של חיי אני מוצא את הסרבנות הגברית לא כחלק מכרוניקה עגומה של הזדקנות, אלא ככוח משחרר של ממש. פעמים רבות מדי בחיי עשיתי דברים בזויים מחמתו של הדחף המיני, וברגע השפיכה, בתחושה שמכיר כל צרכן נאמן של פורנו, לא הבנתי היכן אני ומה לעזאזל אני עושה. כעת כל צעד במגרש המשחקים המיני שקול ומחושב במידה הנכונה. אני נכון לבלות עם מישהי רק אם יש לי עניין כנה בזמן המשותף שלנו, ולהדוף בחורות המבקשות להתנשק איתי בבר בלי להכשיר את הקרקע. לפעמים זה ממש מרגיש כאילו אני אדם עם רצון חופשי.