עשרה טיפים להתמודדות עם לב שבור

זה לא עובד ביניכם? חבל, אבל זה לא סוף העולם: כך תעברי את התקופה הקשה בקלות

11 בפברואר 2014

1. קלינקס לושיין

אם כבר לבכות את עצמך למוות אז לפחות שתעשי את זה בסטייל. כי אחרי הכל, להסתובב עם אף אדום של חזיר יבלות זה לא מה שאת הכי צריכה עכשיו. זה הזמן שלך להשקיע בטישו איכותי.

2. סיפור כיסוי

לא רוצה שכל העולם ואשתו ייכנסו לך לתחתונים? הכיני סיפור כיסוי טוב למקרה שמישהו שואל אותך למה את עצובה או למה העיניים שלך אדומות. אופציות לבלוף: הבוס האהוב עוזב את המשרד, החתול שלך חולה במחלה ממארת או ששוב התקשר מנהל הבנק על הבוקר והחשיך לך את היום.

3. כוס ויסקי עם שתי קוביות קרח

שכחי מוודקה ועזבי אותך מבירה – אין כמו כוס וויסקי צוננת שתזכיר לך שגם את יכולה להיות גבר גבר כשצריך, ושכדאי לך להתאפס על כל הבכי המטופש הזה תכף ומיד. ואם חווית גם שיכרות קלה, הרי מה טוב. ואם את במקרה באותו זמן גם באיזה בר לוהט וברקע בחורים נאים – יש לנו רק מילה אחת להגיד על זה – אדרבא.

4. קסאנקס

נכון שהטיפול הרשמי שלו זה התקפי חרדה (יעיל מאוד בטיסות), אבל הניסיון מלמד שאין טוב ממנו לשברון לב. חצי כדור בלילה לפני השינה ועוד חצי כדור בבוקר לפני שאת יוצאת מהבית – והחיים דבש ניגר.

5.שאכטה

כמעט ואין בעיה בעולם ששאכטה הגונה (ורצוי ממקור רפואי) לא תוכל לפתור. עזבי אותך משוטטויות חסרות מטרה בלילות, זה בסדר אם לא בא לך לצאת, וזה הכי בסדר לרבוץ בערב על הספה כשבזמן הזה מבחינתך כל העולם יכול להישרף פעמיים. תתארגני על כל האינסטרומנטים הנחוצים ותתחילי לגלגל.

6. מרפסת

אם יש לך אחת – מה טוב, ואם אין אז תמצאי חברה שיש לה (גם חברים עם ילדים ומרפסת יתאימו במקרה הזה. הציעי להם לשמור על העולל ותשחררי אותם לראות את החדש של וודי אלן). מרפסות מחוללות פלאים למצב הרוח, ואם יש לך משהו לעשן – הרווחת ביג טיים (ראי סעיף 5).

7. חברות טובות

אנחנו סומכים עלייך שתדעי ללהק לתפקיד התומכת את החברה הכי אמפטית ומכילה. כי חברות טובות זה יופי אבל לא כולן יוכלו לתת לך ללרלר ללא הפסקה על אותו נושא שוב ושוב בלי לנשום בין משפט למשפט. ואם תוך כדי כל זה גם יש לכן משהו לעשן – הסתדרתן (ראי סעיף 5).

 

8. רשימה

תנשמי נשימה עמוקה וערכי רשימה של כל הדברים הכי מעצבנים אצלו. אל תהיי נחמדה, אל תהיי מנומסת, זה הזמן לתת דרור למכשפה הרעה שבך. אחרי שהרשימה מוכנה תלי אותה על המקרר או הניחי אותה על שולחן העבודה שלך. ברגע של געגוע – התחילי לקרוא.

9. עשי לעצמך הנחה

זה לא הזמן להיות קשה עם עצמך. שחררי. הרגיעי. הכל יחכה לזמן אחר. השתמשי בנותני שירותים על מנת להקל על עצמך את מטלות היום-יום – משלוחים ממסעדות במקום בישולים, מנקה בשכר במקום לשרוף יום שלם על התבוססות באקונומיקה ומשלוח למכבסה במקום להתמודד מול הרים של טקסטיל.

10. הסתכלי במראה

ייאייי, הפתעה! לב שבור הוא הדיאטה הכי טובה בעולם (יעילה אפילו יותר מדיאטת אטקינס או מדיאטת קוק). אז ירדת חמישה ק"ג בשבועיים? זה הזמן שלך לחזור לסעיף שלוש, רק שהפעם הוא כולל גם את כל הגאשפט שמסביב.

*הכתבה מנוסחת בלשון נקבה אך מתאימה גם לשבורי לב זכרים