הנשיקות הקולנועיות שיציתו את לבכם

נכון שלא מעט מעדיפים פיצוצים, מרדפים ואפקטים – אבל רבאק, מה היה שווה הקולנוע ללא הרומנטיקה? לקראת ערב הסילבסטר אספנו עבורכם את הנשיקות הכי מהממות שנראו על המסך, כדי שתהיה לכם קצת השראה לפני שתתמקמו מתחת לדבקון

29 בדצמבר 2013

ערב הסילבסטר שוטף אותנו בגל של רומנטיקה, אבל בתכלס, את הנשיקות הלוהטות האלה אפשר לאחל לעצמנו גם בסתם יום של חול. אל תשכחו להגביר את הווליום:

1. לפני הזריחה (1992)

אית'ן הוק וז'ולי דלפי השתתפו ב־92' בסרט קטן ואינטימי שמאוחר יותר נהיה קאלט רומנטי של דור שלם (והמשיך לטרילוגיה). ג‘סי הוא צעיר אמריקאי בחופשה שנוסע ברכבת לוינה ובאותו קרון יושבת סלין, סטודנטית צרפתיה. הם מגששים, מתקרבים, מתאהבים ובסוף נאלצים לללכת כל אחד לדרכו. בסצנה היפהפיה הזאת הם שוכבים בפארק, מתחת לכיפת השמיים.

ככה זה נראה:

2. הוא פשוט לא בקטע שלך (2009)

הסרט הזה מדבר דווקא על חוסר מזל רומנטי, כשבכל מערכות היחסים שמוצגות בו יש צד שלהוט בהרבה מהצד השני (מוכר לכם?). במרכז העלילה ניצבת ג'יג'י, בחורה שלא ממש יודעת לקרוא רמזים. בסצנה המדוברת אלכס דופק על דלתה של ג'יג'י הנואשת בניסיון עקום לומר לה שהיא בעצם מוצאת חן בעיניו אחרי שייבש לה את הצורה קודם לכן.

3. סצנת הנשיקה של בליין וקורט מהסדרה Glee

גלי, שמוכרת כסדרת הנעורים על בית ספר לאומנויות שבה עושים קאברים ללהיטים ידועים היא אחד מהדברים היותר הומואיים שנראו על מסך הטלוויזיה. התוכן הטינאייג'רי שלה והאובר אקטינג מעוררים מבוכה לעיתים קרובות, אבל מביאים עימם גם ארוטיקה נערית סמוקת לחיים; בסצנה שלפניכם בליין מתוודה לקורט על ניסיונו להיות במחיצתו משום שהוא מאוהב בו, קורט מעפעף בעיניו ודומע ואז הם מתנשקים.

4. אחת שיודעת, צ'אק ובלייר

צ'אק באס הוא הבד בוי של האפר איסט סייד, בלייר וולדורף היא סנובית צינית ועשירה, והם סיפור האהבה הגדול של הסדרה. התסריטאים ניסו עליהם כל משבר שכתוב בספר (כולל דמויות שאיימו להרוס להם את האידיליה), ויחסיהם נעים תמיד בין אהבה לשנאה. המפגש שלהם בלימוזינה שלו בדרך למועדון החשפנות שהוא הולך להשקיע בו (עונה ראשונה, פרק 7) הוא בעצם הפעם הראשונה שבלייר נפרדת מהחבר הקודם שלה (נייט) והם מממשים את כל המתח המיני בינהם.

יאמי:

5. כנגד כל הסיכויים (1984)

פעם, לפני שהוא היה ה־dude, ג'ף ברידג'ס היה אחד הגברים היותר מושכים ושופעי סקס אפיל שנראו על המסך. בסרט הוא מגלם כוכב פוטבול שנפצע ולוקח על עצמו ג'וב למצוא את חברתו של גנגסטר במקסיקו. רייצ'ל וורד היא הגברת, וברגע שהם נפגשים המסך עולה באש. כימיה כזאת בין שחקנים לא נראתה מאז, ואמנם הסרט מלודרמטי לאללה אה־לה שנות ה־80 (כולל שיר הנושא הסכריני של פיל קולינס), אבל אחרי שתראו אותו אין מצב שלא תרצו לעשות מין מלא תשוקה.

6. מעתה ועד עולם (1953)

הסרט הזה שזכה ב־8 אוסקרים מציג את ברט לנקסטר ודברה קר באחת הסצנות היותר מקסימות ורומנטיות. לנקסטר הוא סמל שמנהל רומן עם אשתו של מפקדו. כשהוא לא מוכן לצאת לקורס קצינים היא מנתקת מגע, הביטצ', כדי שחלילה לא תרד מיוקרתה. היו שמועות על רומן בין השחקנים במהלך ההפקה. לא מפתיע.

7. כחול הוא הצבע החם ביותר (2013)

סרטו המדובר של עבדלטיף קאשיש, הזוכה בפסטיבל קאן האחרון, עוסק במתבגרת יפהפיה (אדל) המתאהבת בסטודנטית לסבית לאמנות בעלת שיער כחול וברומן שלהן במשך עשר שנים. היצריות המטורפת בין שתיהן משתלטת על החיים שלהן והופכת את הסרט ליצירה סוחפת במיוחד, כולל סצינת סקס המותירה מאחור סצנות לסביות ידועות מ"מלהולנד דרייב" (נעמי ווטס ולורה הרינג) ו'משולש פראי' (נב קמפבל ודניס ריצ'רדס). סצנת הנשיקה בפארק על הספסל מסמנת את תחילת הרומן שלהן, והיא מהפנטת.

הנה זה בא:

8. הכי דומה לאהבה (2005)

אשטון קו'צר ואמנדה פיט הם הארי וסאלי המודרנים, ששואלים שוב את השאלה הנצחית – האם ידידות יכולה להפוך לאהבה? במקרה שלהם כן, כי בכל זאת, אשטון קוצ'ר. מדובר בקומדיה רומנטית מתוקה שבשיאה אמנדה מתפרצת לחתונתו של קוצ'ר וזוכה לקבל ממנו בוסה לוהטת על שפתיה.

קבלו: